Na installatie e-sim kan ik er niet mee bellen.
Display tlelefoon feeft wel bereik aan, alle balkjes vol !
Na installatie e-sim kan ik er niet mee bellen.
Display tlelefoon feeft wel bereik aan, alle balkjes vol !
Hoi
Wat vaak wil helpen is om je toestel eens helemaal uit en dan weer aan te zetten. Zou je dat eens kunnen proberen? En krijg je ook iets te horen of te zien als je een uitgaande verbinding probeert te maken?
Weet dat je altijd een fysieke sim kan aanvragen via onze klantenservice of in een KPN winkel. Dan weet je zeker dat je weer bereikbaar bent. Je kunt gemakkelijk telefonisch contact met ons krijgen via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt!
Hey Arjan, dank voor je antwoord !
Natuurlijk heb ik mijn telefoon diverse keren uit en aan gezet zonder resultaat helaas.
Als ik iemand probeer te bellen krijg ik de melding, sim niet aangemeld bij netwerk.
Een van je collega's waar mee ik een tel gesprek had heeft me een nieuwe fysieke simcard gestuurd.
Die WERKTE meteen na activatie. Ik heb opnieuw een e-sim aan gevraagd, en die werkt weer niet !
Detail is wel bij de stap haal de simcard uit het toestel moet ook de accu er uit, x-cover 7 samsung..
Dan is de stap voor stap procedure onderbroken weet niet of het wat uitmaakt ?
Terug bij af dus.. simcard van kpn die niet werkt !
Effe voor jou beeld, ik wil 2 sim's in dit toestel, sim 1 is fysiek odido van mijn werk, sim 2 moet kpn kan alleen e-sim zijn want 1 plek voor fysieke sim in dit toestel..
Hoop dat er snel een oplossing komt, dit is prullen..
Dank voor je input groeten Kees
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.