Skip to main content
Beantwoord

Na modemupdate geen wifi meer op onze smartphones

• March 26, 2025
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

In de nacht van 25 op 26 maart heeft KPN een update modem gedaan. Nu hebben we geen wifi meer op de mobiels. Graag oplossing. Nog niet zolang geleden hetzelfde probleem gehad. Begint heel vervelend te worden.

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@nahm1948fien en welkom bij de KPN Community! Niet handig om geen wifi te hebben dus ik ben ook benieuwd of je het modem en de toestellen al eens herstart hebt sinds dit gebeurt. 
Mocht dat niet helpen

Ik zag in een ander topic dat je het glasvezelkastje ook kan/moet herstarten. Daar de stekker eruit gehaald en er even later weer in, en de wifi werkt nu wel op mn mobiel. Hoop dat het zo blijft!

Probeer dan ook deze tip. Hopelijk heb je dan weer verbinding!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Nieuwkomer
  • March 26, 2025

Wij hebben hetzelfde probleem. Modem en mobiele telefoons al paar keer herstart, maar geen effect.

Surface, smart-tv's e.d. hebben bij ons geen problemen met de wifi.

Update

Ik zag in een ander topic dat je het glasvezelkastje ook kan/moet herstarten. Daar de stekker eruit gehaald en er even later weer in, en de wifi werkt nu wel op mn mobiel. Hoop dat het zo blijft!

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 28, 2025

Hi ​@nahm1948fien en welkom bij de KPN Community! Niet handig om geen wifi te hebben dus ik ben ook benieuwd of je het modem en de toestellen al eens herstart hebt sinds dit gebeurt. 
Mocht dat niet helpen

Probeer dan ook deze tip. Hopelijk heb je dan weer verbinding!