Skip to main content

Na de overstap naar KPN doet mijn facetime en iMessage op de telefoon het niet meer. Ik heb een andere simkaart gekregen, deze geactiveerd en nu verneem ik dus problemen. (Ik heb trouwens een simkaart met nummerbehoud!) 
 

Toen ik hier last van kreeg heb ik natuurlijk eerst zelf op het internet lopen struinen. Van alles geprobeerd zelfs de netwerkinstellingen gereset, en met Apple support gebeld. (Telefoonnummer ook verwijderd en weer toegevoegd met verificatiecode van appple) 
 

Zij geven aan dat Kpn mijn nummer zou moeten koppelen, omdat dit probleem zich niet voordeed toen ik nog bij mijn “oude” provider zat. De simkaart zou niet gekoppeld zijn geeft de telefoon aan. 
 

Wie o Wie kan mij hierbij helpen zodat alles weer naar behoren werkt? 
 

 

Hoi @Sharona209, welkom op ons forum!
Dat is een merkwaardig issue en ik heb hier ook niet direct een oplossing of verklaring voor. Het koppelen en ontkoppelen is niet iets wat mij bekend voor komt en ook niet iets waar wij invloed op hebben. Is dit al lang zo?
Als je iemand normaal belt, verschijnt dan wel jouw nummer in beeld? 
Je zou hiervoor kunnen proberen je simkaart te vervangen: Simkaart vervangen of extra simkaart aanvragen


Door middel van te googelen en filmpjes er over te kijken op youtube is het uiteindelijk gelukt. Het is nu weer zoals het zou moeten werken gelukkig! 


Ah fijn dat het gelukt is! 😎 bedankt voor je reactie!


Wat was de oplossing? Ik heb er ook last van


Ik zou ook graag weten wat de oplossing was. De klantenservice van KPN en Apple blijven naar elkaar wijzen. 


Reageer