Skip to main content
Beantwoord

Na overstap naar KPN niet meer bereikbaar

• July 8, 2025
  • 7 reacties
  • 86 keer bekeken

Hallo, ik ben een nieuwe klant en ik ben gisteren van Odido over naar KPN. ik heb een bevestiging per sms ontvangen dat ik overgestapt ben. Alleen ik ben nu niet meer bereikbaar ,dus telefonisch niet bereikbaar en kan zelf ook niet bellen, dus ook de kpn klantenservice niet.

Ik kan appen als ik ergen ben waar ik op de wifi kan.

ik heb meerdere keren mijn telefoon aan en uit gezet en vliegtuig modus aan en uit gedaan ,simkaart opnieuw geplaatst, het heeft niks geholpen. 

Graag wat hulp. 

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Assie.. Welkom op de KPN Community en ook welkom bij KPN! Leuk dat je bent overgestapt en je verwacht dan ook een soepele overgang natuurlijk. Jammer dat je toch problemen ervaart. Is het inmiddels allemaal wel gelukt na een bezoek aan de KPN winkel? 

Als je toch nog zonder netwerk zit, dan raad ik je aan om contact te zoeken met onze helpdesk. Telefonisch kan dat via een terugbelafspraak en anders kun je onze Webcare-afdeling benaderen via Facebook en X

7 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • July 8, 2025

Beste ​@Assie. via 0800 0402 even contact opnemen met KPN, ik las zojuist een topic van een andere klant die ook van Odido naar KPN is gegaan en de klantenservice heeft dat opgelost, zie link:

Genoemd nummer is 24/7 bereikbaar voor storingen en geen-diensten.

Succes.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 8, 2025

Hallo jan, dat zou ik graag willen doen maar ik kan dus totaal niet bellen of gebeld worden

JanD
Superuser
  • Superuser
  • July 8, 2025

Hallo jan, dat zou ik graag willen doen maar ik kan dus totaal niet bellen of gebeld worden

Beste ​@Assie. heb je geen vaste telefoon of een partner met een mobiel, het kost niets, het nummer is gratis.

Probeer het anders via X of Facebook als je dat hebt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 8, 2025

Nee😂😂 Ik ga morgen voor mijn werk wel even langs de KPN winkel. Maar bedankt voor je input🙏🏼

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 12, 2025

Hoi ​@Assie.. Welkom op de KPN Community en ook welkom bij KPN! Leuk dat je bent overgestapt en je verwacht dan ook een soepele overgang natuurlijk. Jammer dat je toch problemen ervaart. Is het inmiddels allemaal wel gelukt na een bezoek aan de KPN winkel? 

Als je toch nog zonder netwerk zit, dan raad ik je aan om contact te zoeken met onze helpdesk. Telefonisch kan dat via een terugbelafspraak en anders kun je onze Webcare-afdeling benaderen via Facebook en X

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 12, 2025

Bedankt Arjan en het is inderdaad gelukt bij de winkel.

Simkaart bleek stuk.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Heel fijn dat het daar opgelost kon worden!