Skip to main content

Hi Remco,

 

zelfde probleem hier...dacht dat ik op mn nieuwe iPhone 15 ook enim te doen, maar nu werkt Apple Watch niet meer op netwerk. Kan je mij ook helpen aub? begint met een nieuwe sim aanvragen?

 

thanks, groet martien

ik heb mijn oude sim nog wel overigens, mogelijk is dat handig?

 


@Mar10aerts2 Welkom op het forum! Is het nog gelukt? Normaal moet je voor je overstapt op je nieuwe telefoon, eerst de multisim afmelden op jouw oude telefoon. Zou je eens jouw profiel kunnen invullen en mij dan een seintje kunnen geven?


Hoi Remco, heb inmiddels een nieuwe sim besteld, want 2x e-sim kan niet blijkbaar? 

 

Heb niet afgemeld overigens….en oude telefoon is al gereset naar fabrieksinstellingen.

Lukt het straks met nieuwe sim in iPhone 15 en dan weer multisim op Watch? Misschien nog afmelden definitief ontkoppelen bij jullie ergens?

 

Ik zal mijn profiel invullen, thanks, Martien


Ik heb hem ontkoppeld, als je de simkaart weer activeert zou je dan weer een koppeling moeten kunnen maken @Mar10aerts2!


Ik heb hem ontkoppeld, als je de simkaart weer activeert zou je dan weer een koppeling moeten kunnen maken @Mar10aerts2!

Thanks! Nieuwe sim is onderweg


Dan hoor ik graag wat de uitkomst is! Post gerust nog ff een berichtje als ik iets kan doen!


Nieuwe sim geactiveerd, esim Watch via watch-app opnieuw afgesloten…..nu blijft ‘activeren’ draaien. Zie foto!

 


Krijg nu bericht dat alles werkt! Thanks!


@Mar10aerts2 

Krijg nu bericht dat alles werkt! Thanks!

 

Nice! Soms duurt het even voordat die dan ook daadwerkelijk is verwerkt.