Skip to main content
Beantwoord

Na overstap van Vodafone naar KPN geen simkaarten ontvangen

• July 27, 2025
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Hallo, ik stap over van Vodafone naar KPN. Het betreft drie abonnementen.de overstap contracten zijn al geruime tijd geleden geregeld. Ik heb gisteren bericht gekregen van KPN dat het eerste nummer is overgenomen. Maar helaas kan ik geen verbinding krijgen via het KPN netwerk. Is het nodig de simkaarten van de Vodafone abonnementen te vervangen door KPN simkaarten om verbinding te krijgen? i

Ik heb van KPN geen sim kaarten voor de drie abonnementen gekregen

m.v.g.

Peter

Beste antwoord door Peter Pi

Opgelost in de overstap papieren zit een sim kaart van KPN bijgesloten zie ik nu dus een kwestie van simkaart wisselen.  

3 reacties

• July 27, 2025

​@Peter Pi dat klopt. Vreemd dat je die nog niet ontvangen hebt. Zou het kunnen dat je e- sim hebt gekozen i.p.v. een fysieke sim?

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • July 27, 2025

Welkom bij KPN ​@Peter Pi!

Vervelend dat het misgelopen is, dit is niet wat je wilt bij een overstap. KPN zal hier ook verschrikkelijk van balen!

Als de abonnementen al actief zijn, kunt u een e-sim installeren (mits uw telefoon dit ondersteunt). U had de simkaart al lang moeten ontvangen, dus ik vermoed dat er mogelijk iets mis is gegaan bij de post.

De snelste manier is om deze kaartjes op te halen bij een KPN winkel of de klantenservice te bellen. Ze zullen dan binnen twee à drie dagen bezorgd worden.

Het telefoonnummer is 0800-0402 (of via een KPN mobiele aansluiting op 1200).

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Of maak eenvoudig een belafspraak online, dan bellen ze u terug wanneer het u uitkomt!

KPN Winkels: Vind een winkel of Business partner bij jou in de buurt | KPN

• Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • July 27, 2025

Opgelost in de overstap papieren zit een sim kaart van KPN bijgesloten zie ik nu dus een kwestie van simkaart wisselen. Â