Skip to main content

Ik heb 5 mobiele telefoonnummers op mijn abonnement, voor ons hele gezin. Nu de app veranderd is zie ik bij 3 abonnementen mijn naam en bij de andere 2 de juiste naam van de gebruiker. Nu wil ik dat graag bij alle nummers zo hebben. Maar klantenservice kan mij niet verder helpen. Hoe kan ik dit thuis zelf veranderen, ben namelijk niet mobiel. 

Hallo @Janny1606 Die koppeling gebeurt aan de hand van de contacten in je contactenlijst en je moet toestemming aan de app geven om toegang te geven tot de contacten.

 


@JanD Ik heb toegang gegeven tot mijn contacten  al gegeven. Maar hoe verander je de naam bij de telefoonnummers. Hoofdnummer staat al op Janny, maar geen idee hoe ik de andere 2 Janny 's van naam verander


Hallo @Janny1606 , ik denk dat het alleen via de contacten aangepast kan worden, want daar haalt MijnKPN de gegevens uit.

 


@JanD Ik heb toegang gegeven tot mijn contacten  al gegeven. Maar hoe verander je de naam bij de telefoonnummers. Hoofdnummer staat al op Janny, maar geen idee hoe ik de andere 2 Janny 's van naam verander

@Janny1606 

Dit kun je alleen maar oplossen door het maken van nieuwe contacten in jouw telefoon. 

Je maakt bv een nieuw contact Janny 2 en zet daar één van de nummers in. 

En dan nog een contact aanmaken Janny 3 en daar zet je weer een ander nummer in. 

Dan wel deze twee nummers weghalen bij jouw contact Janny (in jouw telefoon).

 

Dan heb je dus in jouw telefoon drie contacten : Janny, Janny 2 en Janny 3. 

Met bij alle drie een ander telefoonnummer. 

En dan zou het daarna in de app ook goed moeten staan. 

(Zonodig de app even verwijderen en weer opnieuw installeren...) 

 

 


@JanD  in mijn contacten staan de juiste namen al bij het juiste nummer, want het gaat om mijn man en dochter.. In de app staan ze ineens als Janny.Â