Skip to main content

Best mensen

Mijn naam staat verkeerd getypt bij mijn sim only abonnement

En bij extra voordelen staat een adres mij onbekend.

Ik heb er screenshots van gemaakt.

Hoe kan dit worden hersteld?

Graag correct advies aub.

Groet Ben

Hoi Charly, welkom op het forum. 

Ik neem aan dat je dit niet zelf hebt aangepast of zo hebt ingevoerd? Ik heb je een privébericht gestuurd. 


Hallo Alex_P

Van de week stuur ik je wel een berichtje.

Naam is nu correct,dat heeft een KPN Winkel in Leidschendam al goed geregeld.

Alleen dat onbekende adres ergens in Rotterdam moet nog worden verwijderd.

 

Groet Ben


Ik wacht je berichtje even af. Kun je ook aangeven waar je dit precies ziet? Waarschijnlijk zie ik dat vanzelf in de screenshot. Ik hoor graag van je. 


Beste Alex_P

Ik heb u een bericht gestuurd naar het door uw opgegeven emailadres.

Bedankt alvast en ik hoor nog van u.

MvGr Charly201


Ik heb een mailtje teruggestuurd. 


Mijn juiste adres staat  bij mijn telefoonnummer en naam   06-83909064 / B Zijlstra.

Het juiste adres is:   **** aangepast i.v.m. privacy. 

Groet B Zijlstra


Dankjewel. Dat is een pakket voor internet en televisie bij ons, je hebt echt zeker geen idee hoe dit in jou Mijn KPN terecht is gekomen? Dat moet je namelijk zelf koppelen. Heb jij wél internet van ons thuis? Ik vraag dit ook in verband met de Hussel korting die je hebt. 

De juiste stappen om dit daar weg te krijgen: Ga bovein naar Producten en kies onder Product verwijderen Ontkoppel product. Daar kun je dan dit internet en tv pakket loskoppelen. 


En daarna weer opnieuw inloggen met 06-****** zonder bekijk uw voordelen??


Of hoort het adres in Rotterdam (zie screen 2) bij telefoonnummer 06-********???


Nee, het adres uit Rotterdam hoort niet bij 06*****064. Alles wat jij dient te doen is het internet en tv pakket verwijderen zoals hierboven aangegeven. Als je dan opnieuw inlogt zou je dit niet meer mogen zien. Is dit nu gelukt? 


Beste Alex.

Nog niet gelukt.

Maar ik ben met kpn sim-only abonnemet 06-83909064 en kpn prepaid 06-12995594 op het zelfde account ingelogt,zou dat het kunnen zijn? Ik bedoel met bekijk uw voordelen.

Of moet ik voor beide nummers een apart account aanmaken?

Tot horens

Groet B Zijlstra


Heb je even tijd om te bellen als je achter je pc/laptop zit? 


Alex.

Dan moet ik eerst even mijn product 06-******** weer koppelen. Duurt 15 minuten staat er.

Welk nummer moet ik bellen.


Nee, nee. Ik bel jou op je 06. Kan het nu of vanavond? 

 


Het kan nu wel

 


Sorry   wij weren even aan het eten

 


Product ********* is weer gekoppeld Alex


Dankjewel, zojuist met elkaar gebeld. Ik ga voor je bezig. 


Als het goed is zou je het daar niet meer moeten zien nu. Zou je dit willen bevestigen? 


Alex

Zoals het nu is,is het prima,geen bekijk uw voordelen meer te zien en geen onbekend adres meer te zien enz.

Bedankt voor de snelle medewerking.

Je krijgt een 10

MvGr B Zijlstra


Fijn om te lezen en graag gedaan uiteraard.Â