Skip to main content
Beantwoord

Naam op factuur veranderen zonder contractovername

• May 22, 2020
  • 4 reacties
  • 190 keer bekeken

RmPh
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Beste KPN community,

8 jaar geleden woonde ik bij mijn oom en hij hoeft toen een kpn abonnement voor me afgesloten, maar de betalingen zijn altijd via mijn bankrekening gegaan.

Ik snap heel goed dat namen veranderen niet zomaar kan, maar we zien elkaar niet zo vaak (hij woont in het zuiden, ik in het noorden) en wanneer we elkaar wel zien, is het contractovername formulier niet het eerste waar ik aan denk.

Is er echt geen andere manier om dit te veranderen?

Beste antwoord door Susan_

Hi @RmPh, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is helaas niet mogelijk om een contract op een andere naam te zetten zonder dat er een contractovername zal plaatsvinden. Dus dat moet wel gebeuren in deze situatie. Maar het kan tegenwoordig ook online gelukkig! Dus als je de link volgt die Peter hierboven heeft gegeven, dan kom je uit bij het online formulier waar je het mee kan regelen.

Laat je even weten of het op die manier gelukt is? :wink:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 22, 2020

Je kunt, als je bij je oom bent of hij bij jou, naar de dichtstbijzijnde KPN winkel gaan. Wel identificatie meenemen. Daar is ‘t zo geregeld.

En het is een onlineformulier. Dat kun je dan toch via de computer bij je oom toch ook invullen? Of je smartphone.
KPN contractovername

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • May 23, 2020

Hi @RmPh, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is helaas niet mogelijk om een contract op een andere naam te zetten zonder dat er een contractovername zal plaatsvinden. Dus dat moet wel gebeuren in deze situatie. Maar het kan tegenwoordig ook online gelukkig! Dus als je de link volgt die Peter hierboven heeft gegeven, dan kom je uit bij het online formulier waar je het mee kan regelen.

Laat je even weten of het op die manier gelukt is? :wink:

RmPh
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 23, 2020

Beste @Susan_ en @PeterG,

Dank voor jullie antwoorden. Ik had het online formulier al gevonden maar mijn '’probleem’’ was het ondertekenen door beide partijen, maar dat word nu opgelost!

Nogmaals bedankt

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • May 24, 2020

@RmPh  geen enkel probleem graag gedaan hoor! Succes!:smile: