Skip to main content

Beste KPN community,

 

8 jaar geleden woonde ik bij mijn oom en hij hoeft toen een kpn abonnement voor me afgesloten, maar de betalingen zijn altijd via mijn bankrekening gegaan.

Ik snap heel goed dat namen veranderen niet zomaar kan, maar we zien elkaar niet zo vaak (hij woont in het zuiden, ik in het noorden) en wanneer we elkaar wel zien, is het contractovername formulier niet het eerste waar ik aan denk.

Is er echt geen andere manier om dit te veranderen?

 

Je kunt, als je bij je oom bent of hij bij jou, naar de dichtstbijzijnde KPN winkel gaan. Wel identificatie meenemen. Daar is ‘t zo geregeld.

En het is een onlineformulier. Dat kun je dan toch via de computer bij je oom toch ook invullen? Of je smartphone.
KPN contractovername


Hi @RmPh, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is helaas niet mogelijk om een contract op een andere naam te zetten zonder dat er een contractovername zal plaatsvinden. Dus dat moet wel gebeuren in deze situatie. Maar het kan tegenwoordig ook online gelukkig! Dus als je de link volgt die Peter hierboven heeft gegeven, dan kom je uit bij het online formulier waar je het mee kan regelen.

Laat je even weten of het op die manier gelukt is? :wink:


Beste @Susan_ en @PeterG,

 

Dank voor jullie antwoorden. Ik had het online formulier al gevonden maar mijn '’probleem’’ was het ondertekenen door beide partijen, maar dat word nu opgelost!

 

Nogmaals bedankt


@RmPh  geen enkel probleem graag gedaan hoor! Succes!:smile:


Reageer