In februari ben ik na een scheiding op mezelf gaan wonen en heb in maart contractovername gestuurd. Het nummer dat op naam van mijn ex stond op mijn naam laten zetten met nieuw adres. (Ook ondertekend door ex) Paar keer contact gehad omdat naam van mijn ex-man op de factuur bleef staan.
Ondertussen had ik wel mijn combivoordeel gekregen en bij mijn ex is deze gestopt. (Hij heeft wel nog internet van kpn maar telefoonabonnement elders)
Bij het verlengen van mijn telefoon abonnement 2 weken geleden kwam ik erachter dat het nummer nog steeds op naam van mijn ex stond met het adres van mij. Hier weer contact over gehad.
Vandaag op mijn verzoek gebeld door kpn omdat ik wilde weten wanneer ik de smart watch kreeg ivm aanbieding Black friday. Tijdens het gesprek vernomen dat het nog steeds niet is aangepast!!
Samen alles doorlopen met medewerker en zou per direct aangepast worden.
Tot mijn verbazing kreeg ik een mail dat al mijn voordelen gestopt waren omdat ik het telefoonabonnement opgezegd of geannuleerd had. Zojuist maar weer gebeld maar op een of andere manier begrijpen ze het niet.
Ik ben zo beu om hierover te blijven bellen en heb spijt dat ik mijn telefoonabonnement verlengd heb want ben zo klaar met ze!! En ik ben overigens al meer dan 20 jaar bij kpn.
Ik weet niet meer wat ik kan doen.