Skip to main content

Hallo KPN,

Ik bel maandelijks 400 -600 minuten vanuit Nederland naar Deutsland ( EU zone1).

Bij KPN sim- only abonnement - 2 GB + onbeperkt bellen en sms en kan ik dat doen binnen mijn bundel? Dus voor 15 euro p mnd?

Gr Ágnes

 

Hoi @Cinyi. Welkom op het KPN Forum. Zover ik weet zijn daar geen kosten aan verbonden, tenzij je een heel oud abonnement hebt. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummer willen achterlaten in jouw KPN Forum profiel? Dan kijk ik het voor je na. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Als je naar een Duits nummer belt (0049 danwel +49) dan valt het binnen de bundel MITS je abonnement na 26 september 2016 is afgesloten.

2 GB onbeperkt bellen/sms klinkt mij al als een Hussel abo in de oren, maar oudere abonnementen kunnen het ook nog zijn met die combi.


Hoi  Vikash,

 

Ik heb nog geen abonnement bij kpn , wil een nemen als dat zo is, ik bedoel als kan van onbeperkt bellen en sms en bundel vanuit Nederland naar Duitland onbeperkt bellen.

Gr Agnes


Ik heb nog geen abonnement bij kpn

kan van onbeperkt bellen en sms en bundel vanuit Nederland naar Duitland onbeperkt bellen.

Geen enkel punt, @Cinyi .

Bij alle abonnement valt bellen naar E.U. nummers binnen de bundel.


PeterG, 

Het is zo als jij bent ( op vakantie bvb) buiten Nederland maar binnen de eurozone van Nederland.

Maar meestal niet zo als jij vanuit Nederland gaat bellen..kijk rond naar andere providers. Max 100 min/ mnd krijg jij.

 

Gr

Agnes


Zoals ik al zei: je kunt ook naar E.U. nummers binnen de bundel bellen van uit Nederland. Zoals jij zegt was een OUDE situatie die voor de huidige abonnementen (v.a. september 2016 al) niet meer het geval is.

Je kunt gerust een mobiel Hussel abonnement met onbeperkt bellen/sms nemen bij KPN en een Duits nummer v.u. Nederland bellen.

Ik heb 't zelf en heb geen kosten berekend gekregen voor een belletje naar m'n Duitse tante en naar m’n bonuszus in Zweden. Gewoon v.u. m'n woonplaats in Nederland gebeld.


Zoals ik al zei: je kunt ook naar E.U. nummers binnen de bundel bellen van uit Nederland. Zoals jij zegt was een OUDE situatie die voor de huidige abonnementen (v.a. september 2016 al) niet meer het geval is.

Je kunt gerust een mobiel Hussel abonnement met onbeperkt bellen/sms nemen bij KPN en een Duits nummer v.u. Nederland bellen.

Ik heb 't zelf en heb geen kosten berekend gekregen voor een belletje naar m'n Duitse tante en naar m’n bonuszus in Zweden. Gewoon v.u. m'n woonplaats in Nederland gebeld.

 

@Cinyi Ik zie dat @PeterG al het juiste antwoord heeft gegeven, waarvoor dank! Jij kunt gewoon naar Duitsland bellen en sms’en uit je abonnement. Bij een abonnement met onbeperkt bellen, dan bel uit je bundel en hoef je niets extra's te betalen.


Bedankt jongens!

Gr Ágnes


@Cinyi Graag gedaan!