Skip to main content
Beantwoord

nano sim omzetten in buitenland

• March 24, 2020
  • 2 reacties
  • 34 keer bekeken

Hallo, ik ben in Duitsland en kom de komende weken ook niet in NL. Heb een nieuwe telefoon maar mijn sim kaart past daar niet in. Het moet een nano simkaart zijn. Hoe kan ik het snelst dit geregeld krijgen? 

Stefan

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @alxbob8 welkom op het forum!
Ik vrees dat ik geen goed nieuws heb, een simkaart kan namelijk alleen per post naar het adres gestuurd worden waar het contract op staat of in de winkel worden omgeruild.
Mocht je iemand thuis hebben die de simkaart naar jou op kan sturen zou dat het makkelijkst zijn waarschijnlijk. Je kunt een nieuwe simkaart hier aanvragen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 27, 2020

Hoi @alxbob8 welkom op het forum!
Ik vrees dat ik geen goed nieuws heb, een simkaart kan namelijk alleen per post naar het adres gestuurd worden waar het contract op staat of in de winkel worden omgeruild.
Mocht je iemand thuis hebben die de simkaart naar jou op kan sturen zou dat het makkelijkst zijn waarschijnlijk. Je kunt een nieuwe simkaart hier aanvragen.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!