Skip to main content

Beste medewerker van KPN,

 

Benieuwd naar het mooie aanbod om over te stappen open ik het mailbericht. Wat een teleurstelling. Dit is helemaal geen goed nieuws. Niet voor mij als klant in ieder geval. Waarom niet?

  1. Ik ga meer betalen voor minder. Ik heb nu een SIM-only abonnement van een jaar, 2 GB en onbeperkt bellen/sms in NL en EU, combivoordeelkorting zolang je abonnement loopt met verdubbelaar en gratis toegang tot Fox Sport voor 13,77 per maand.
    Ik moet nu 16 euro gaan betalen voor 2 GB en onbeperkt bellen/sms voor een jaarabonnement zonder verdubbelaar, combivoordeelkorting en toegang tot Fox Sport
  2. Ik moet eenmalig 25 euro aansluitkosten betalen

Dit kan toch niet de bedoeling zijn? Na jarenlang trouw klant te zijn geweest bij Telfort, naar volle tevredenheid, nu noodgedwongen over naar KPN. Ik was er al niet blij mee. Nu helemaal niet meer. Telfort kwam iedere keer met een aanbod dat financieel aantrekkelijker was om het trouw-klant-zijn te belonen.

Ik neem aan dat KPN veel klantvriendelijker is dan dit en ook graag haar klanten wil behouden. Ik ga er dan ook vanuit dat jullie met een veel beter aanbod komen, waarbij ik minimaal behoud wat ik nu heb.

Hallo @FW1 ,

Het is niet verplicht om jouw abonnement te verlengen. Als je niet verlengt, dan blijft jouw oude abonnement ongewijzigd doorlopen tegen de oude voorwaarden. Ook de prijs verandert niet, los van een mogelijke prijsindexatie. 
 

De nieuwe KPN-Hussel abonnementen zijn inderdaad vaak minder gunstig dan oudere abonnementen. Je kunt ook zelf ergens een nieuwe telefoon kopen als dat noodzakelijk is. Gewoon dan het Sim-kaartje overzetten en je bent klaar. 

De aansluitkosten betaal je alleen als nieuwe klant, niet bij een verlenging. 


Hoi @FW1 . Jammer dat het niet beantwoord aan jouw wensen. 

Je kunt, zoals @Noordzee  aangeeft, gewoon blijven zitten waar je zit. Onze aanbiedingen staan vast en ik kan je daarom geen ander aanbod doen.

 


De aansluitkosten voor bestaande klanten is volgens mij een standaard bericht bij bekijken van de nieuwe abonnement opties. Toch?


 @Jeroen Ruiter Aansluitkosten betaal je alleen als nieuwe klant, niet als bestaande. De pagina op kpn.com gaat standaard uit dat je nog geen klant bent bij KPN.  Als je op kpn.com/verlengen een verlengaanbod krijgt worden die €25 euro aansluitkosten niet weergeven.


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt.