Skip to main content
Beantwoord

Navraag bestelling mobiel

• May 18, 2020
  • 2 reacties
  • 15 keer bekeken

Ik heb gisteren een telefoon besteld, daar stond dat ik hem vandaag binnen zou krijgen. Alleen heb ik nog geen mail niks ontvangen??

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Susan_

Hi @RomeeBorgers, welkom op het Forum en bedank voor jouw bericht!

Een bevestiging kan iets langer duren helaas, en het is afhankelijk van de voorraad. Deze kunnen we niet live bijhouden, dus kan hier soms enige vertraging in zitten. Heb je inmiddels meer informatie over jouw bestelling en levering van je toestel? Anders hoor ik graag welk toestel je hebt aangevraagd (merk, kleur, aantal interne GB) en helpt het mij als je jouw Forum profiel aanvult met naam, postcode + huisnummer en klantnummer + mobiel nummer.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • May 22, 2020

Hi @RomeeBorgers, welkom op het Forum en bedank voor jouw bericht!

Een bevestiging kan iets langer duren helaas, en het is afhankelijk van de voorraad. Deze kunnen we niet live bijhouden, dus kan hier soms enige vertraging in zitten. Heb je inmiddels meer informatie over jouw bestelling en levering van je toestel? Anders hoor ik graag welk toestel je hebt aangevraagd (merk, kleur, aantal interne GB) en helpt het mij als je jouw Forum profiel aanvult met naam, postcode + huisnummer en klantnummer + mobiel nummer.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • May 31, 2020

@RomeeBorgers heb je inmiddels al meer informatie of beter nog: je toestel al ontvangen?