Skip to main content

Wij hebben 3 abonnementen bij Telfort.
Onlangs heb ik er 1 verlengd, deze werd dan automatisch KPN. Echter, alle opgespaarde MB's en minuten zijn weg. Mijn vrouw is nu na 1 dag door haar belminuten heen.

@Buzzard1000 Hi, en welkom hier bij onze KPN Community! Wat gek dat ze in 1 dag door haar belminuten heen is. Klopt het dat het gaat om een ‘nieuw’ KPN abonnement. Bij het wijzigen van het abonnement/propositie, wijzigen namelijk ook de voorwaarden/voordelen. Ik wil graag even met je meekijken om te zien wat er precies gebeurd is. Hiervoor heb ik wat gegevens van je nodig, zou jij je gegevens willen invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik met jullie mee!


Beste Lisa,
Ik heb het telefoonnummer waarover het gaat ingevuld in mijn profiel.


@Buzzard1000 Bedankt voor het invullen van het 06-nummer. Het nummer is een KPN Hussel abonnement en geen ‘oud’ Telfort abonnement meer. Dat is de reden dat de opgespaarde MB's weg zijn. Uit het verhaal en de extra gekochte bundel kan ik volgens mij opmaken dat mevrouw veel belt. Wat is de reden dat er gekozen is voor een abonnement met 150 minuten of sms’jes? Voor €1,00 extra heeft ze een onbeperkt bellen abonnement. Ik wil dit best voor jullie in orde maken om dit eventueel te verhogen. Hier heb ik dan wel wat meer gegevens voor nodig, o.a. klantnummer, geboortedatum en laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer. 


@Buzzard1000 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Ha Lisa,

Dank voor je hulp.

Echt blij met het antwoord ben ik natuurlijk niet, we zijn nu alle belminuten kwijt.  
Je biedt nu onbeperkt bellen en SMS aan voor  1 euro per maand, terwijl we dat bij Telfort al gewoon hadden.

Anyway, dank voor je reactie.

 


Reageer