Skip to main content

Hallo,

Ik ben net overgestapt naar kpn mobiel maar ik kan sindsdien niet maar uitbellen. We zijn hiervoor al de kpn winkel in de buurt geweest. Daar hebben ze ook de simkaart in een andere gsm gedaan. Werkte ook niet. Hier is een melding van gemaakt en er zou contact met mij opgenomen worden. Heb tot heden niets meer vernomen. Hoe dit op te lossen?? Hoor het graag 

Kan je naar niemand uit bellen of enkel naar specifieke nummers? Wat gebeurd er als je jezelf belt? Krijg je dan je eigen voicemail te horen?


Nee geen voicemail.....altijd in grsprektoon. Heb al verschillende nummers geprobeerd


In dat geval zou ik je aanraden om je forumprofiel in te vullen met uw gegevens, een moderator van het forum kan dan mee kijken waar dit mis gaat en eventueel de bestaande ticket raadplegen hoe het er mee staat. 


Il heb het het profiel ingevuld


Yes kan weer uitbellen! Gelukkig...... maar bel nu annoniem????

Ik heb zelf al gekeken of ik dit kan oplossen via beller id maar dit lukt niet!


Yes kan weer uitbellen! Gelukkig...... maar bel nu annoniem????

Ik heb zelf al gekeken of ik dit kan oplossen via beller id maar dit lukt niet!

Kijk even hier. Misschien heb je standaard dit in de telefoon aan staan. Staat het uit, dan zal er iemand van KPN even achter de schermen moeten kijken.


 


@Saartje99 Welkom op het forum! Is het nog gelukt. Ik heb op basis van het nummer in jouw profiel even gekeken en alles staat actief, ook de nummerweergave volgens mijn gegevens. 


Nee helaas bel ik nog steeds prive. Sommige mensen nemen daarom ook niet op. Heel vervelend. Hoe dit op te lossen?


Zou je de optie voor “beller-id” dan ook eens aan jouw kant aan- en uit kunnen zetten? Wellicht geven we hem daar een zetje geven. 


Nee dit heb ik net nogmaals geprobeerd maar dit lukt niet. Ook de gsm opnieuw opgestart. Wordt er een beetje moedeloos van!


Snap ik Saartje, heb je een KPN Winkel in de buurt zitten toevallig? Anders kun je daar altijd even langs gaan zodat ze terplekke het toestel kunnen nalopen.


Ben in de kpn winkel geweest. Hebben mijn gsm nagelopen en ook een nieuwe simkaart geplaatst maar nog steeds geen verbetering!! Wordt echt van het kasthe naar de muur gestuurd. Ik EIS een oplossing kpn!!!!!


Ik zie dat er gisteren een ticket aangemaakt is richting onze technische dienst, @Saartje99. Hopelijk wordt het daarmee nu voor eens en altijd opgelost! Mocht dat niet zo zijn, weet je ons te vinden. 


Net opnieuw geprobeerd uit te bellen. Joepie bel niet meer annoniem!! Je kunt je niet voorstellen hoe blij ik ben!


Wat jammer dat je overstap was geplaveid met kasseien. Maar gelukkig zit je inmiddels op het asfalt 🙂. Welkom bij kpn.🌼