Skip to main content
Beantwoord

Netwerkdekking KPN vs Telfort

• 31 januari 2020
  • 5 reacties
  • 82 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 3 reacties

Is het toeval dat mijn netwerkdekkking sinds de overgang is verminderd?

Zou natuurlijk niet moeten kunnen omdat Telfort ook gebruik maakte van het KPN netwerk maar toch….

Beste antwoord door Nadia

Hallo @MJWJ, welkom op het KPN forum. Goede vraag. De dekking is gelijk. Je zat bij Telfort al op het KPN-netwerk, en dat blijft zo. Momenteel hebben we helaas last van een storing (toevallig). Waardoor het vandaag sowieso lastig is om telefonisch verbinding te krijgen. Sorry voor het ongemak, we doen er alles aan om het spoedig te verhelpen. Waardoor je weer zoals van ouds gebruik kunt maken van je mobiele telefoon.   

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

briankpn
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 17 reacties
  • 31 januari 2020

de dekking blijft. alleen momenteel is er een storing intern waardoor spraak en verbinding erg slecht is momenteel.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 31 januari 2020

Mijn ervaring is van eerder deze week en vorige week…

• 0 reacties
  • 31 januari 2020

Dat kan per locatie verschillen net ergens stom toevallig werkzaamheden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 31 januari 2020

Ik ben ondertussen op een leeftijd dat ik niet meer zo in toevalligheden geloof…. :-)

Als klant ben je overgeleverd aan de weinige aanbieders die steeds meer een monopolie positie innemen… Op zich niets mis mee mits de producten goed blijven danwel verbeteren. 

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties
  • Antwoord
  • 31 januari 2020

Hallo @MJWJ, welkom op het KPN forum. Goede vraag. De dekking is gelijk. Je zat bij Telfort al op het KPN-netwerk, en dat blijft zo. Momenteel hebben we helaas last van een storing (toevallig). Waardoor het vandaag sowieso lastig is om telefonisch verbinding te krijgen. Sorry voor het ongemak, we doen er alles aan om het spoedig te verhelpen. Waardoor je weer zoals van ouds gebruik kunt maken van je mobiele telefoon.