Sinds eind juli al problemen met het internet op de Iphone 11. in frankrijk bleek het helemaal ellende te zijn. Gebeld vanuit frankrijk. Bleek inmiddels een bekende klacht. Mijn klacht zou doorgegeven worden en we zouden snel worden teruggebeld. Na 1 week nog niets gehoord, weer gebeld. Advies gewoon wachten.
Terug in nederland inmiddels bijna 4 weken geen internet….weer gebeld. Oh sorry, de klacht is niet goed door gezet. Binnen 21 werkdagen wordt u gebeld. inmiddels 29 werkdagen verder en nog 3 telefoontjes…..niemand kan de betreffende afdeling bereiken. Lijkt mij heerlijk om zo afgeschermd te kunnen werken….nou ja werken. helaas dus ook net zijn abbo verlengd omdat hij anders geen unlimited in frankrijk kon krijgen….ik kan dus niet eens weg als ik dit zou willen. Lees op het forum wel dat dezelfde klacht inmiddels is opgelost, ben benieuwd. medewerker heeft gezegd dat het niet helpt om te bellen, maar je moet toch iets…..
het is toch vreemd dat je nergens een klacht kan indienen over deze ellende.
Krijg vast een vergoeding voor het abbo, maar de geleden ellende met een 16 jarige die al bijna 2 maanden geen internet buiten heeft is niet in geld uit te drukken natuurlijk.