Skip to main content

Hallo Kpn, 

Ook ik heb problemen met mijn iphone 11

Ik kan niet bellen of gebeld worden. Ik kan alleen gebruik maken van wifi.

Dit probleem speelt al 3 weken, Ik ben al 3 weken niet bereikbaar. 

Omdat ik niet gebeld kan worden heb ik het nummer van mijn partner opgegeven zodat de Acquisitie afdeling naar hem zou kunnen bellen. 

Zojuist springt mijn bereik aan voor 5 hele minuten en zie ik dat ik alsnog een oproep hem gemist van 0886607815.

Ik kan hier niet naar terug bellen.

 

Kan dit alsnog opgelost worden ? 

 

Alvast bedankt.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 
 

Het is een vervelend probleem waar vele iPhone 11/12 en SE bezitters bij KPN last van hebben :(

Veel kan je helaas niet doen, enkel wachten nadat je via het 0800 nummer een ticket aan hebt laten maken.
 

Als je thuis bent kan je wel gebruik maken van ‘bellen via WiFi’, dat zorgt voor een stabielere verbinding wanneer je 4G problemen heeft en je toch wilt bellen. Ik doe dit nu ook met mijn iPhone 11, maar het werkt dus alleen thuis of bij instanties waar ik WiFi heb. Dat doe je door naar instellingen te gaan > mobiel netwerk > je KPN sim en dan ‘bellen via WiFi’ aan te zetten. Niet de beste oplossing, maar toch iets…


Bedankt voor de reactie ! 
hier heb ik zeker iets aan 


Hallo @KellyW, het klopt helemaal wat Matthew zegt. Als wij geprobeerd hebben te bellen, gaan we dat zeker nog eens proberen!


Ben je ondertussen al teruggebeld? Ik ervaar hetzelfde door de problemen al een aantal keer niet kunnen opnemen. Nu al 14 dagen geleden laatste keer.


Hoi jaapie,

ik zit ondertussen al een maand zonder telefoon. Wat ik echt schandalig vind. 
Ik mag toch hopen dat er uiteindelijk een goede oplossing komt. 
 

 


Hoi jaapie,

ik zit ondertussen al een maand zonder telefoon. Wat ik echt schandalig vind. 
Ik mag toch hopen dat er uiteindelijk een goede oplossing komt. 
 

 

Als er een ticket voor je is aangemaakt, dan kan je een belletje verwachten. Echter kan dat nog wel even duren, omdat er veel mensen zijn met dit probleem :(

Sommigen van ons hier hebben al een oplossing aangeboden gekregen: een swap van jouw iPhone 11 naar een 13. Dit moet het probleem oplossen. Je moet dan wel een belletje hebben gekregen en een mail en alles moet onder bepaalde voorwaarden gebeuren. Als ze jouw iPhone 11 hebben gecheckt en hij is niet te repareren, dan krijg je een iPhone 13. Je zit dus een tijdje in onzekerheid en ook zonder telefoon.


Hoi,

ook ik ervaar problemen. Gebeld met 0800 en het antwoord was dat ik maar moet wachten!!


Na 1,5 maand nog steeds geen oplossing. 
Het wachten duurt nu wel erg lang. 
vakantie zonder telefoon is ook geen pretje in het buitenland. Begin het nu wel echt zat te worden. Wat een slechte service. 


@Salontafel loopt er voor jou wel een ticket? Zo ja, is het inderdaad helaas afwachten dat er contact met je opgenomen wordt hierover. Dat kan even duren. Als er geen ticket loopt, zou ik toch nog eens bellen. Het is wel belangrijk dat het ergens gemeld is!

 

@KellyW heb jij wel een sms van ons ontvangen? Ik kan me zeker voorstellen dat je er zat van bent dat je zolang moet wachten. Helaas duurt het inderdaad lang, maar ik hoop dat er snel contact met je opgenomen wordt!


Reageer