Skip to main content
Beantwoord

Niet aangemeld bij netwerk

• April 2, 2019
  • 2 reacties
  • 3401 keer bekeken

Aly-Assen
Nieuwkomer
Nieuwe simkaart bij nieuwe telefoon. Wel internet, géén bellen.

Beste antwoord door Susan_

Goedenavond @Aly-Assen, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat vreemd dat je nog niet kan bellen met je nieuwe simkaart, en dat internet het wel doet. Heb je de simkaart al geactiveerd? En het internet dat werkt, is dat 3G/4G of WiFi? Want WiFi kan in meerdere gevallen wel gewoon werken.. Opnieuw opstarten helpt hierin niet? En kan je aangeven welke foutmelding je krijgt?

Kan je in een privébericht het 06-nummer, klantnummer en nieuwe simkaartnummer geven? Dan kan ik ook het een en ander controleren.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • April 2, 2019
Goedenavond @Aly-Assen, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat vreemd dat je nog niet kan bellen met je nieuwe simkaart, en dat internet het wel doet. Heb je de simkaart al geactiveerd? En het internet dat werkt, is dat 3G/4G of WiFi? Want WiFi kan in meerdere gevallen wel gewoon werken.. Opnieuw opstarten helpt hierin niet? En kan je aangeven welke foutmelding je krijgt?

Kan je in een privébericht het 06-nummer, klantnummer en nieuwe simkaartnummer geven? Dan kan ik ook het een en ander controleren.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • April 7, 2019
@Aly-Assen, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Na deze tijd hoop ik wel dat je intussen weer bereikbaar bent. Zo niet, dan ontvang ik graag alsnog het privéberichtje met gegevens!