Skip to main content

Op 1 mei heb ik een nieuw contract afgesloten. Op verzoek van een medewerker was dat nodig als je de buidelperiode vanaf de eerste van de maand in wilde laten gaan. Dit heb ik dus gedaan. Echter blijkt nu de bundelperiode gezet te zijn naar halverwege de maand. Dit was eerder niet zo. Hier ben ik het niet mee eens, want hier is niet over gecommuniceerd en in het contract staat ook dat het abonnement in gaat op 1 mei 2024 (verlenging afgesloten op 1 mei 2024). Ik wil graag dat de bundel gewoon ingaat conform het contract.

Ik heb hier eerder contact over gehad met KPN en vind het heel vervelend dat ik hierin niet serieus genomen word. Voor mijn eigen overzicht wil ik graag de periode zo houden, zoals hij altijd geweest is. Omdat dit veranderd is heb ik telefonisch navraag gedaan en toen is aan mij aangegeven dat ik dan het abonnement op de 1e van de maand in moet laten gaan. In het contact hierover wordt letterlijk gezegd wat vervelend dat de medewerkers niet op de hoogte waren, maar dat is nu uw probleem want wij kunnen hier niets aan doen. Ik vind dit heel slecht, want ik ben jaren lang klant bij KPN, maar merk dat ik steeds ontevredener word over hoe KPN met mij omgaat. 

Ik zou graag een oplossing of een coulance tegemoet zien. 

De bel- en databundel gaat altijd in per factuurdatum @J_W en dat kan iedere willekeurige dag van een kalendermaand zijn.

Je kunt echter zelf de factuurdatum binnen bepaalde grenzen aanpassen en daarmee verplaats je dan ook de ingangsdatum van de nieuw toe te voegen bundels, zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/ugs/betaaldatum-wijzigen


De betaaldatum kun je wel wijzigen. Maar de dag dat er nieuwe data komt veranderd daar niet mee volgens mij. KPN medewerkers kunnen daar ook niets aan veranderen. Ook niet bij de ingang van het abonnement. Deze datum word helemaal automatisch door het systeem zelf bepaalt. Niemand heeft daar invloed op.


Reageer