Skip to main content

13 september ben ik van Vodafone overgestapt naar KPN met nummerbehoud. Sindsdien is de ellende begonnen. Ik kan iedereen bellen maar ben niet bereikbaar voor Vodafone abonnees. Het is dat ik onbeperkt kan bellen anders was ik inmiddels arm van de vele telefoontjes naar KPN!
De afgelopen weken zou het volgens de technische dienst van KPN aan alles hebben gelegen maar uiteraard niet aan KPN. Tickets zijn inmiddels allemaal gesloten en conclusie is dat ik alle Vodafone contacten in mijn Iphone geblokkeerd zou hebben, wat een onzin!
Omdat KPN geen contact kan opnemen met technische dienst van Vodafone heb ik dit net zelf maar gedaan, wordt binnen 5 tot 21!!! werkdagen opgepakt. Als oud-klant van Vodafone heb je uiteraard geen prio.

Ik heb nog nooit zo'n ontzettend slechte service van KPN meegemaakt. De toegezegde creditering van 1 maand abonnementskosten zet ook geen zoden aan de dijk aangezien ik voor alle zakelijke contacten met een Vodafone abonnement niet bereikbaar ben.

Door de enorm slechte ervaring met KPN overweeg ik toch echt al mijn abonnementen bij KPN op te zeggen en over te stappen naar een provider die signalen van klanten wel serieus neemt.

Heeft iemand ervaring met mijn probleem? Ik hoop van wel aangezien KPN het zelf niet kan en wil oplossen.

Bedankt alvast!!

anno 2020 precies het zelfde probleem, alleen ik stapte over van Simyo naar KPN en vanaf dat moment ben ik bij vodafone kennissen niet meer bereikbaar. Prio? mijn probleem is "niet mogelijk”. Het lijkt eerder een beveiligingsprobleem als je t mij vraagt Simyo is ook KPN dus het netwerk is het zelfde.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

@Geen10 Welkom op ons Forum! Ik heb even een eigen topic voor je aangemaakt, omdat je reageerde in een oud topic. Je beschrijft een bijzonder probleem. Klopt het dat alle Vodafoon klanten je niet meer kunnen bereiken sinds de overstap? Ik kan de technische dienst van ons verzoeken dit uit te zoeken als je wilt? Als ik hier een ticket voor je indien heb ik voorbeeld nummers nodig van de mensen die je proberen te bereiken en de tijden dat zij hebben geprobeerd te bellen. Ik ga je een privébericht sturen, zou je mij daar kunnen voorzien van wat gegevens? Dan lossen we het zo snel mogelijk op. :smile:


Nou alle: dat kan ik eerlijk gezegd niet controleren al zou ik dat willen. Ik kan wel gebeld worden. Gisteravond kon ze mij bellen! Voor het eerst in 1,5 maand. Ik blijf het nu maar gewoon proberen. Of het nu over is? Geen idee ik ga het bijhouden


@Geen10 ‘Alle’ is misschien wat overdreven en onnodig. Fijn dat het nu wel gelukt is, dan wachten we het voor nu even af. Mocht het ineens niet meer werken, wil je het dan hier laten weten? 


Vanavond weer geprobeerd te bellen. Om 21:23 uur. Weer gelijk in gesprek. Zij heeft mij terug gebeld. Ze zag de oproep gemist. Ze ziet een rondje met een streep erdoor heen. Haar mobiel stond gewoon aan en ze zat ernaast. Hij ging niet over. Ik hoorde gelijk nummer bezet. We hebben alles in de instellingen nagelopen. Ze heeft geen dingen ingesteld die het gesprek zouden blokkeren. Dus zij kan mij bellen, maar ik haar niet


@Geen10 Als de oproep uiteindelijk wel als ‘gemist gesprek’ binnen komt dan lijkt het op een VoLTE probleem. Kan zijn in de instellingen ‘4G bellen’ of ‘VoLTE’ op ‘UIT’ zetten? Zou je het dan nog eens willen proberen voor mij? 


Sorry niet mogelijk.. als t aan mijn J5 ligt. Waarom had ik er bij Simyo nooit last van?


P.s. ik heb dus geen 4g of VolTe instelling op mijn samsung J5 2016. 


Of moet ik Roaming veranderen? 

 


Op 15:07 uur weer geprobeerd op 3g/2g autom. "Ingesprek toon"


@Geen10 Even voor de goede orde. Begrijp ik het goed dat jij een Vodafoon abonnement hebt en haar probeert te bellen of is het andersom? Want als jij Vodafone hebt, dan ligt het probleem niet aan jou kant, maar aan het toestel van haar. Zij zou de VoLTE uit moeten zetten. Ik wil graag even langs onze netwerkbeheerders willen lopen om dit probleem te testen. Zou je haar 06-nummer willen toevoegen aan je profiel? Dan ga ik het even controleren. 

Ik hoor graag van je.

 


Nee il heb geen vodafone abonnement, mijn dochter heeft die. Ik heb een KPN abonnement. Voorheen Simyo. 


Ik heb mijn profiel aangepast. De meeste info hebben jullie wel want ik ben Kpn klant met abbo. Tv intern. Mobiel


Ik dacht dat ik het profiel van her forum niet hoefde in te vullen, omdat ik inlog met mijn KPN acount


@Geen10 Ik heb zojuist een ticket ingeschoten, hopelijk kan ik vanmiddag bij je terugkomen met de oplossing! 


Dit is de laatste update van de software van mijn telefoon. Misschien helpt dit

 


Reageer