Skip to main content
Hier ook bah zijn toch betaald.......



*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
Ik kan helaas weinig anders schrijven, Klaas. 😉 MB's delen met Compleet gebeurt volop. De voorwaarden zijn echter niet anders dan met het reguliere tegoed dat je krijgt. Op de eerste van de maand krijg je je nieuwe bundels. Die kun je de hele maand gebruiken en aan het einde van de maand vervalt het eventueel resterende tegoed, of je dat nu gedeeld hebt of niet.

Hier ook waardeloos tis ons niet verteld NOOIT VERTELD
te erg dit .

hoef mijn benzine toch ook niet terug te geven op t einde vd maand kom op zeg dieven zijn jullie
Hi Bart, dit is wel het simpelste antwoord dat gegeven kan worden. Ok je doet dit namens kpn ?



Ik wacht wel op reactie van andere klanten, of wordt er zo weinig MB's gedeeld?

Gr Klaas


(...)



*Admin: bericht aangepast i.v.m huisregels.
Anja2002



Wil je het wel bij het onderwerp houden. Politiek heeft hier niets van doen.



Gr Klaas
Hallo @Anja2002 Als eerste twee algemene dingen: je reageerde in een oud topic en om die reden heb ik je berichten in een nieuw topic geplaatst. Als tweede heb ik de inhoud van één van je berichten aangepast. Je taalgebruik was niet in overeenstemming met onze huisregels.



Inhoudelijk dan: je bent het overduidelijk niet eens met het punt dat je beltegoed een maand houdbaar is. Dat mag en ik snap dat je het jammer vindt als je tegoed ongebruikt blijft en vervalt. We geven echter overal duidelijk aan dat je je beltegoed een maand kunt gebruiken en dat het daarna vervalt. Het staat op de site en in de Algemene Voorwaarden.



Je maakt een vergelijking met benzine kopen en dat je dat niet terug hoeft te geven aan het einde van de maand. De vergelijking met een pak melk vind ik treffender. Je hebt een vaststaande termijn waarbinnen je de melk kunt opdrinken. Daarna kun je ook niet terug naar de winkel om je geld retour vragen, omdat je het pak maar voor de helft hebt leeggedronken.

Reageer