Skip to main content
Hoi, ik heb vrij recentelijk een KPN Prepaid sim afgesloten. Eerst deed deze het, maar nu kan ik opeens niet meer gebeld worden. Waar ligt dit aan? Is het hiervoor van belang dat ik beltegoed erop heb staan?
Hallo @Lilylikecom, welkom! Om gebeld te worden, hoef je geen beltegoed te hebben. Dat zou gewoon moeten werken. Ben je op dit moment in Nederland of in het buitenland? Welke melding krijgt de persoon die jou belt? En zijn er meerdere mensen of is het één persoon? Wil je naast het beantwoorden van de vragen jouw forumprofiel aanvullen met je 06-nummer? Dan kijk ik of het aan onze kant goed staat.



Overigens goed om te weten: je moet elk half jaar kosten maken met je telefoon, dus bellen, sms'en, mobiel internet gebruiken en/of opwaarderen. Doe je dat niet, wordt het nummer gedeactiveerd. Jij geeft aan 'vrij recentelijk', dus ik ga er voorzichtig vanuit dat dit niet van toepassing is.
Hoi! Ik heb een telefoonnummer toegevoegd. Verder gebeurt dit bij meerdere mensen, en ze krijgen de melding: Announcement 24: this call can not be completed because there are restrictions on this line
En ik ben op dit moment in Nederland.
Bedankt! Ik begin nu toch te twijfelen of het aan het beltegoed ligt. Verder staat namelijk alles goed. Ik heb 3 euro tegoed op je nummer gezet, kan je nu nog eens testen of je gebeld kunt worden?
Ha @Lilylikecom, is het nog gelukt?