Skip to main content
Beantwoord

Niet gebeld naar servicenummer, wel kosten

• December 16, 2020
  • 1 reactie
  • 125 keer bekeken

Op mijn factuur staat: Ik zou op 2 november om 9.13 het servicenummer 09061775 gebeld hebben. Hiervoor is 11,12 in rekening gebracht. Ik heb dit nummer niet gebeld.

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

Beste antwoord door Joep1965

09061775 van TKCS BV is een doorschakeldienst. Wellicht heeft u op google gezocht naar een telefoonnummer van een klantenservice bijvoorbeeld. Dit bedrijf komt dan vaak als eerste naar boven maar u belt dan via dat dure belbedrijf. Als u een nummer zoekt ga dan altijd op zoek naar de website van het bedrijf wat u zoekt. Daar vindt u dan meestal het nummer. Helaas is hier niets aan te doen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 17, 2020

09061775 van TKCS BV is een doorschakeldienst. Wellicht heeft u op google gezocht naar een telefoonnummer van een klantenservice bijvoorbeeld. Dit bedrijf komt dan vaak als eerste naar boven maar u belt dan via dat dure belbedrijf. Als u een nummer zoekt ga dan altijd op zoek naar de website van het bedrijf wat u zoekt. Daar vindt u dan meestal het nummer. Helaas is hier niets aan te doen.