Skip to main content
Beantwoord

Niet geregistreerd op netwerk

• June 2, 2025
  • 5 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik ben overgestapt naar KPN en mijn nummer behoud. ik kreeg een bericht van KPN dat KPN zet mijn mobile nummer ********** op 3 juni over naar KPN. Vandaag is 2 juni en ik kond helemaal geen verbening maken met KPN netwerk. mijn mobiel geeft de melding “niet geregistreerd op netwerk” .

Ik zat de hele dag buiten zonder te kunnen bellen of SMS'en of data gebruiken.

dat was de afspraak niet. ik moet door kunnen bellen en data gebruiken tot 03 juni.

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Beste antwoord door Anonymous

Hallo ​@B.A.S 

Tot de overstap blijft je oude provider actief, je zult tot die tijd dus de simkaart van die provider moeten gebruiken.

Waarschijnlijk liep jouw contract bij je oude provider t/m 1 juni?
Dat oude abonnement loopt door totdat je nummer is overgezet naar KPN, je zit dus niet dagen zonder verbinding, meestal is dat maar een paar minuten.
Je moet wachten tot je bericht hebt gehad (SMS) dat je nummer is overgezet, pas op dat moment haal je de simkaart van je oude provider uit je mobiel en stopt die van KPN er in.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • June 2, 2025

Het is ook pas 2 juni ​@B.A.S , morgen ga je pas over zoals je zelf schrijft. 

Dus logisch dat bij KPN nog niets werkt en kun je nog gewoon gebruik maken van je oude provider.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 2, 2025

Hallo ​@JanD , bedankt voor je snel reactie.

hier plak ik stukje text van de mail die ik op 24 mei van KPN ontvangen heb:

3 juni 2025 zetten we je nummer 06******** over
Deze datum hebben wij afgesproken met je huidige aanbieder. De looptijd van je contract start als je nummer is overgezet. Vanaf dan bel je via het netwerk van KPN

daar staat er dat de overstappen datum met mijn huidige aanbieder afgesproken is.

is het wel afgesproken dat ik de hele dag 2 juni en deel van 3 juni zonder verbinding met KPN netwerk kunne maken ???? …. eigenlijk dat vind ik lastig te begrijpen

JanD
Superuser
  • Superuser
  • June 2, 2025

Beste ​@B.A.S er staat dus duidelijk dat je morgen, 3 juni omgezet wordt,  dan is het dus logisch dat je nu geen verbinding via KPN kunt maken, maar nog wel met je oude provider.

Als morgen de omzetting klaar is krijg je bericht van KPN dat je aansluiting actief is en werkt het via je oude provider niet meer.

• Antwoord
  • June 2, 2025

Hallo ​@B.A.S 

Tot de overstap blijft je oude provider actief, je zult tot die tijd dus de simkaart van die provider moeten gebruiken.

Waarschijnlijk liep jouw contract bij je oude provider t/m 1 juni?
Dat oude abonnement loopt door totdat je nummer is overgezet naar KPN, je zit dus niet dagen zonder verbinding, meestal is dat maar een paar minuten.
Je moet wachten tot je bericht hebt gehad (SMS) dat je nummer is overgezet, pas op dat moment haal je de simkaart van je oude provider uit je mobiel en stopt die van KPN er in.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@B.A.S. Welkom bij KPN en op onze community! Is het inmiddels gelukt om verbinding te maken met het KPN-netwerk? Soms helpt het om je toestel even opnieuw op te starten. Als je nog steeds geen bereik hebt, neem dan even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen direct met je meekijken in het systeem en je verder helpen.