Skip to main content

Betreft factuurnummer 1144922596

Onlangs heb ik een abonnement afgesloten bij kpn met nummerbehoud. Nu heb ik een factuur ontvangen met een rekening waar ik al volle mep voor het internet betaal, hoewel ik daar nog geen gebruik van maak aangezien pas vanaf aankomende week het tele2 abonnement door jullie overgezet kon worden.

Hoe kan het dat ik alsnog de rekening voor het internet betaal? 

Hoi @Rens1996. Welkom op het KPN Forum. Ik zal het voor jouw uitzoeken. Gaat het om mobiel internet of jouw vaste internet aansluiting? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kunnen wij het verder voor jou uitzoeken.:relaxed:


Hoi @Rens1996. Welkom op het KPN Forum. Ik zal het voor jouw uitzoeken. Gaat het om mobiel internet of jouw vaste internet aansluiting? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kunnen wij het verder voor jou uitzoeken.:relaxed:

Ik heb niets meer van je gehoord. Ik ga ervan uit dat je via een andere weg een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden.