Skip to main content

Goedendag,

Als ik met mijn simkaart van KPN in de VS probeer verbinding te maken met een netwerk, kan dit alleen bij AT&T. Hiermee geeft ie aan dat ik alleen noodoproepen kan doen, dus ik kan niet bellen of smsen. Bij andere netwerkoperators geeft ie (bij handmatige selectie) aan dat de simkaart het niet toestaat om met dat netwerk te verbinden. Ik moet een sms-code ontvangen om in te kunnen loggen voor mijn werk, hoe krijg ik dit voor elkaar? Ik heb overigens ook een priveSIM in dezelfde telefoon (van tele2) die wel perfecte ontvangst heeft op het netwerk van TMobile, maar daarvan zegt de KPN-SIM dus dat verbinding niet is toegestaan. Kan iemand me hiermee helpen?

Goedemiddag @Kiki1993 en welkom hier op ons forum!

Ontzettend balen dat het niet lukt om in de VS verbinding te krijgen 😞 In eerste instantie wil ik je vragen om dit topic eens door te nemen. Het zou namelijk 'gewoon' moeten werken maar in dat topic/artikel vind je allerlei tips & trucs waarmee je het probleem wellicht al op kunt lossen. Laat je me weten of je hiermee verder bent gekomen?