Skip to main content
Beantwoord

Niet mogelijk om bestelling te plaatsen

• January 10, 2025
  • 4 reacties
  • 89 keer bekeken

Ik probeerde net een abonnement aan te vragen, maar dit lukt niet. Het is niet mogelijk een bestelling te plaatsen staat er. Iemand die dit ook al eens heeft gehad en weet waarom niet? 

Beste antwoord door Denise van KPN

Wat leuk dat je (opnieuw) kiest voor KPN, ​@Questionssss! 💚 Wat gek dat het alleen niet lukt om een abonnement te bestellen. Op afstand is het lastig om te zeggen waarom het niet lukt. Ik zou daarom aanraden om telefonisch contact met ons op te nemen, mijn collega's helpen je graag bij het plaatsen van de bestelling. Maak gemakkelijk online een belafspraak. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• January 10, 2025

Gaat het om een SIM only abonnement? Of abonnement met toestel? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 10, 2025

Abonnement met toestel

• January 10, 2025

Abonnement met toestel

Met lening? Maak dan het bedrag wat je meteen betaald hoger zodat het bedrag per maand lager word.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 14, 2025

Wat leuk dat je (opnieuw) kiest voor KPN, ​@Questionssss! 💚 Wat gek dat het alleen niet lukt om een abonnement te bestellen. Op afstand is het lastig om te zeggen waarom het niet lukt. Ik zou daarom aanraden om telefonisch contact met ons op te nemen, mijn collega's helpen je graag bij het plaatsen van de bestelling. Maak gemakkelijk online een belafspraak. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.