Skip to main content

Ik heb om 13.24 uur een mailtje ontvangen dat mijn bestelling van een nieuwe mobiele telefoon is ontvangen. Er staat een link bij om de bestelling te volgen. Als ik die aanklik en mijn postcode invoer krijg ik op het scherm dat mijn persoonlijke omgeving nog niet online staat en dat dat maximaal een uur duurt. Dit bericht krijg ik nu nog steeds als ik de link aanklik en mijn postcode intoets. Ik weet niet wat voor tijden KPN aanhoudt, maar een uur duurt mijns inziens geen zes uur! Graag hoor ik hoe ik mijn bestelling wel kan volgen en hoe ik wel op mijn persoonlijke omgeving kan komen!

Hoi @SMM1971 en welkom op het forum! Soms duurt het langer dan een uur voordat je in kunt loggen op deze omgeving. Niet ideaal, zeker gezien de melding dat het binnen een uur moet lukken. Is het uiteindelijk wel gelukt om in te loggen in de bestelomgeving en heb je de bestelling kunnen traceren?

Zo niet, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens, de naam van de contractant, het 06-nummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN? De laatste twee kun je bijvoorbeeld in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’ zetten. Alle velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op dit forum. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kijk ik hoe het ervoor staat met de bestelling. 


Hallo @Sanne_M, bedankt voor de reactie. Het is me niet gelukt op deze manier in te loggen, maar gelukkig kreeg ik de volgende dag een appje van KPN over mijn bestelling en is het allemaal goed gekomen. Ik heb de mobiel intussen en hij werkt goed.

Een beetje vreemd is wel, dat ik een bedrag per pin zou betalen bij de bezorger en dat is niet gebeurd. Hij was al weer weg voor ik daarbij stil stond en reed al weer weg voor ik van mijn verbazing bekomen was hierover en er achteraan kon gaan. Ik hoop dat die betaling alsnog kan plaatsvinden, want ik heb liever geen verhoogd maandbedrag.

Misschien is het het beste als ik hierover met KPN bel.


Fijn dat het middels een app toch goed is gekomen. Bevalt het toestel?

Wel gek dat je niet bij de bezorger hebt hoeven pinnen als aangegeven werd dat je de toestelkosten via die weg moest betalen. 😕 Heb je deze ook niet via iDeal al betaald toen je de bestelling plaatste? Of werd wellicht aangegeven dat die eenmalige kosten op de eerstvolgende factuur komen? Je kunt uiteraard altijd met ons bellen via 0800-0402. 


Het toestel bevalt prima. Een beetje groter dan mijn vorige en een zwart hoesje helaas, omdat er geen witte hoesjes waren. Maar dat went wel.

Ik heb zover ik weet niet via Ideal betaald en gekozen voor pinnen bij de bezorger. Zoiets van eerst de bestelling binnen en dan betalen, want je weet maar nooit. Achteraf dacht ik, met die Corona is Ideal eigenlijk beter, maar toen was het al te laat.
ik denk er nog even over na wat ik doe, maar als die € 150,= op de eerste factuur komt, is dat ook prima. Beter dan twee jaar een hoger maandbedrag.


Fijn dat hij bevalt! 😄 Ik ken de pijn van niet het toestel niet in de kleur kunnen krijgen die je wilde, maar ik heb een aantal hoesjes op voorraad met allerlei kleuren om die pijn te verzachten. 

Heb je de bevestiging van de bestelling ontvangen met je contract? Zo ja, dan zie je op de eerste pagina van het contract bijna onderaan wellicht ‘Totaal eenmalig via factuur’ staan en daar de eenmalige toestelkosten achter. Als dat zo is komen die toestelkosten op de eerstvolgende factuur te staan en gaat het dus goed. 🙂

Mocht het daar niet staan of mocht je het niet kunnen vinden, zou je dan in je forumprofiel je adresgegevens, de naam van de contractant, het 06-nummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN willen zetten? De laatste twee kun je bijvoorbeeld in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’ zetten. Alle velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op dit forum. Dan kijk ik met je mee. 


Ik heb niets meer vernomen en niets in je forumprofiel kunnen ontdekken, dus ik hoop dat de betaalwijze duidelijk is. Mocht je toch nog vragen hebben, laat het gerust weten! 


Reageer