Skip to main content

Goedemiddag, 
 

Ik wil graag van een sim only abonnement naar een abonnement met toestel. Mijn keuze is gevallen op een IPhone 15 Pro Max. Mijn vrouw heeft ook een KPN abonnement met onbeperkt internetten, de MB’s delen we. Ik wil voor de IPhone graag de €270,- euro betalen en vervolgens €41,- per maand voor het toestel. Dat lukt niet, ik moet dan een abonnement afsluiten voor minimaal 24 gb per maand. Dit is voor mij natuurlijk niet nodig, omdat we de MB's delen. Kan dit op een andere manier, zodat ik een abonnement kan afsluiten met alleen 150 belminuten en 0 gb data?
 

Gr. Alex 

Dat kan binnen dit forum niet geregeld worden @Alexxxxx , dan kun je onder werktijd bellen met 0800 0402 of langs een lokale KPN-winkel gaan.

 


Hoi @Alexxxxx 

Welkom op het forum van KPN.

Wat jij wilt is helaas niet mogelijk, want hoe goedkoper het abonnement wordt hoe meer je voor het toestel (in jouw geval de iPhone 15 Pro Max) moet betalen.
Als je inderdaad voor het abonnement kiest met 24 GB aan data, betaal je een deel vooraf, de overige  24 maanden van het contract betaal je maandelijks die 41,- euro.

Het heeft daarom ook geen zin om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice van KPN, of om langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt te gaan.
Daar werken ze namelijk met dezelfde bestelsystemen, en zien ze precies dezelfde prijzen als wat jij hebt gezien in de onlineshop op KPN.com.

Ook bij de online winkels zoals Belsimpel alsmede Mobiel.nl, hanteren ongeveer dezelfde tarieven (als KPN) bij aankoop van dit toestel in combinatie met KPN mobiel 0 GB en 120 belminuten.

Wil je graag dit toestel hebben, dan zou je dus voor de 24 GB databundel moeten gaan.
Je vrouw zou dat dan alsnog kunnen aanvullen, door middel van MB’s Delen.

De iPhone 15 Pro Max is een duur toestel, waarbij je in de meeste gevallen een aanbetaling moet doen, hoe goedkoper het abonnement hoe meer je moet aanbetalen.
Hoe duurder het abonnement, des ter minder hoef je aan te betalen en in sommige gevallen helemaal niets.

Dit is altijd zo geweest.


Dank je voor je reactie. Heb inmiddels mijn contract aangepast en betaal nu maandelijks niets meer dan voorheen. Dit dankzij het goede advies van een medewerker van de KPN-winkel in Emmen.


Hoi @Alexxxxx 

Goed om te horen, fijn dat het op een goede manier voor je is opgelost en je niets extra’s hoeft te betalen.
Mede dankzij de vakkundige medewerker in de KPN winkel in Emmen.