Skip to main content

Het lukt me niet om multisim te activeren op de Apple Watch 10 van mijn vrouw. De multisim is besteld icm. de Watch op kpn.com

De foutmelding is “Je KPN NL-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met KPN NL”

Watch meerdere keren opnieuw gestart, iPhone meerdere keren opnieuw gestart. Geen verschil. 

Beide zijn helemaal up-to-date

Het stappenplan om te installeren volgen lukt dus niet eens, omdat je niet eens op Configureer mobiel netwerk kan drukken.

Ik zie dat er een aantal topics zijn geweest met hetzelfde issue, maar dat dat doorgaans leek te zijn icm. een nieuw mobiel abonnement. Dit abonnement loopt al geruime tijd.

Wat gaat hier mis ?

Ik heb hier ook last van.. Hetzelfde bericht, ik ben al meer dan een jaar bij KPN.

Zelfde probleem bestaand KPN abonnement, nieuwe watch series 9 en deze zegt ook “KPN NL-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met KPN NL”

Aangemeld bij KPN Klantenservice en die hebben er een service-call van gemaakt.

Hallo KPN hebben jullie een fix?

Hoi ​@WdJ1983  ( en ​@PortoVista en ​@AW-Ole )

Alles wat ik van multisim weet staat op deze pagina's

Voldoet jullie hardware aan deze voorwaarden en lukt het nog steeds niet dan raad ik je aan om een terugbelafspraak in te plannen zodat een medewerker één op één met jullie kan meekijken en desnoods een ticket aanmaken,. Hier bij de KPN Community helpen klanten elkaar. We zijn helaas geen helpdesk.

Contact en klantenservice | KPN

Zelfde probleem.

gebeld met KPN en Apple beiden geen oplossing hopelijk wordt dit gauw opgelost !! 

Oh, hier heb ik een update over:

Volg dit topic voor eventuele updates. Ik ga er van uit dat ze het snel gerepareerd hebben!

Is dit probleem voor iedereen al opgelost ​@Erwin van KPN ​@Jan van KPN? Ik lees in het topic dat het weer zou moeten werken, klopt dat?

Is dit probleem voor iedereen al opgelost ​@Erwin van KPN ​@Jan van KPN? Ik lees in het topic dat het weer zou moeten werken, klopt dat?

Dat klopt, ​@Beuk_ .  Dát issue is nu opgelost. Heb jij nog wel last van een storing? Kun je beschrijven wat er misgaat? 

Reageer