Skip to main content

Ik heb al jaren een abonnement bij KPN voor mijn mobiele telefoon. In oktober neem ik een nieuw abonnement met bijbehorende toestel. Vervolgen betaal ik in november voor de maand oktober en november. Vrij vertaald november betaaluk dubbel. Ik heb contact opgenomen en men doet de toezegging bij KPN dat eea wordt verrekend in de factuur van december. Dit gebeurt echter niet en vervolgens neem ik op 23 december weer contact op met KPN en krijg ik de toezegging teruggebeld te worden over deze zaak, echter dit gebeurt ook weer niet. Kortom KPN houdt zich nu al voor de 2e keer niet aan haar afspraken. Alhoewel het maar om een bedrag van rond de 26 euro gaat wil ik dit graag ontvangen, immers KPN verwacht van mij ook dat ik mij aan mijn financiele verplichtingen houd.

@Sandenburg22 Welkom op ons Forum! Goed dat je hier je verhaal doet. Wat slecht dat niemand bij je terugkomt met uitleg of een oplossing. Ik wil het graag voor je uitzoeken. Hier heb ik alleen je gegevens voor nodig, zou je postcode, huisnummer en het 06-nummer willen toevoegen aan je profiel? Geef maar een seintje als dit is gebeurd, dan kijk ik met je mee. :blush:  

 


@Sandenburg22 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Reageer