Skip to main content

Waarom moet ik zolang wachten op en nieuwe mobiel..??

Ik zou en nieuw toestel ontvangen bij de ophaalpunt maar de pakket is nooit aangekomen.. Onderzoek ingesteld bij post. Nl duurt 5 dagen.. Eindelijk bericht 

Daaruit is gebleken dat pakket vermist is. Geeft ik dat aan kpn door.. Ga hun weet en onderzoekstellen van 5 dagen.. Kpn was op de hoogte van onderzoek post. Nl..

Waarom heeft kpn niet tegelijk ondrrzoek gestart..???

Moet ik weet 5 dagen wachten.. Waarom??? 

Goedenavond @Elvie1, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Het is natuurlijk nooit fijn als je pakket niet aankomt, en het blijkt vermist te zijn :disappointed_relieved: Je wil je toestel het liefst de volgende dag ontvangen en meteen in gebruik nemen. Nu is het zo dat bij een levering meerdere partijen betrokken zijn, zoals in dit geval ook KPN en PostNL. Heb je alleen bij PostNL gemeld dat je jouw toestel niet ontvangen hebt (waardoor zij het onderzoek zijn gestart) of heb je ook contact opgenomen met KPN hierover? PostNL kan namelijk op eigen initiatief het onderzoek zijn gestart, waar wij niet op de hoogte van zijn gesteld. 

Verder ben ik benieuwd, konden ze achterhalen of er getekend is voor ontvangst? En staat er een adres bij genoteerd?

Tot slot, we kunnen je alleen verder helpen als we ook wat gegevens hebben. Kan je jouw Forum profiel invullen met in ieder geval je naam, postcode + huisnummer, klantnummer + 06-nummer en indien je deze hebt, het ordernummer. Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan gaan we hopelijk snel voor opheldering zorgen!


Hallo @Elvie1 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd op het bericht van mijn collega @Susan_ Ik ga er graag vanuit dat alles inmiddels is verholpen, maar als we nog iets voor je kunnen doen laat het dan weten. 


Hallo

Ik heb susan en prive bericht geatuurd met mij gegevens


Ha @Elvie1 En je hebt mij ook een privébericht gestuurd, zag ik 😉 Ik zie hetzelfde als jij. Je toestel is vermist geraakt bij PostNL. Ik zie dat dit bericht ook al door een collega is opgepakt en ik heb er voor de zekerheid zelf ook een bericht achteraan gestuurd. Zodra ik iets hoor laat ik het je weten! 


Hoi ik heb dat ook van Telfort naar kpn 


Halo @Elvie1 We doen navraag over het lopende onderzoek en zodra ik iets weet geef ik het door. 

@theresehenk Speelt er bij jou iets met een vermist toestel? Je hebt zelf elders al een topic aangemaakt, over de overgang van een abonnement van Telfort naar KPN. Gaat dat over hetzelfde? Vanzelfsprekend krijg je in dat topic nog een reactie. 


Hallo @Elvie1 Ik heb een update voor je. Allereerst een checkvraag: je hebt zelf een onderzoek via PostNL laten opstarten, klopt dat? Daar was even de verwarring over. Het toestel is hoe dan ook vermist en er zal een vergoeding volgen. Die zal dan via PostNL verlopen. Wij hebben er ondertussen voor gezorgd dat je opnieuw een bestelling kunt doen! 


Hoi.. Klop de post.nl onderzoek is afgrond.. 

Hoe bedoelt u dat ik opnieuw kan bestellen???

Groetjes elvie


Ik bedoel er mee dat het administratieve gedeelte aan onze kant is opgelost. Omdat je toestel vermist is, is de verlenging geannuleerd. Dat is nu verwerkt en als je wilt kun je dus opnieuw bestellen. 


Reageer