Skip to main content
Hveel jammer. Ik werd door jullie gebeld. Ze wilden een aanbieding doen. Ik was voornemens 3 abonnementen extra af te sluiten voor alle 3 de kids. Zou ze mij eergisterenavond terug bellen. Nu had ik nog wel wat vragen. Maar nu bellen jullie niet weer. Ik ben een groot verbruiker van jullie en de de bedoeling was nog groter. Maar als jullie zo met jullie klanten om gaan.



*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
Goedenavond @Mmh. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je niet terug gebeld bent. Ik zal proberen uit te zoeken welke collega contact met jou zou nemen en vragen om dit alsnog te doen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer? Wil je in het "Persoonlijke opmerkingen" veld het contacttelefoonnummer achterlaten? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Goedenavond @Mmh. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je niet terug gebeld bent. Ik zal proberen uit te zoeken welke collega contact met jou zou nemen en vragen om dit alsnog te doen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer? Wil je in het "Persoonlijke opmerkingen" veld het contacttelefoonnummer achterlaten? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je nog hulp nodig hebt, lees ik het graag.

Ja, ze hebben terug gebeld, maar nu is mijn gevoel over jullie nog slechter. En ik was altijd zo tevreden. 


Wat jammer dat de aanbieding niet voldoende was. Ik heb helaas zelf niet de mogelijkheid om jou hierin verder te helpen. Als je nog andere vragen hebt, dan hoor ik het graag van je!


Reageer