Skip to main content
Antwoord

Niet tevreden met levertijd iPhone 17 ondanks een pre-order

• September 26, 2025
  • 3 reacties
  • 485 keer bekeken

Serieus KPN, wat is het nut van een pre-order als je vervolgens alsnog wéken moet wachten op je toestel? Ik heb de nieuwste iPhone Pro direct bij jullie gepre-ordered, speciaal omdat ik dacht: dan zit ik er bovenop en heb ik hem rond release in handen.

Maar nee hoor, in werkelijkheid zit je gewoon net zo lang te wachten als iemand die ‘m pas weken later bestelt. Waar slaat dat op? Het hele idee van pre-orderen wordt zo totaal nutteloos. Het voelt meer als een marketingtruc dan als een echte service voor klanten.

Als je een “voorrang” belooft door pre-orders aan te bieden, zorg dan ook dat je de voorraad en levering daarop afstemt. Nu is het gewoon misleiding: klanten lokken met de hype en vervolgens laten bungelen.

Ben ik de enige die dit absurd vindt? Of hebben meer mensen hier hetzelfde probleem mee?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@JJango en andere meelezers. 

Allereerst gefeliciteerd met de nieuwe aankoop. Ik kan me goed voorstellen dat je toetel zo snel mogelijk in huis wilt hebben. Zoals al wordt aangegeven zijn we afhankelijk van de levering hiervan, een pre-order houdt wel in dat het als eerste naar jou wordt opgestuurd wanneer we het binnen hebben. Je krijgt uiteraard bericht hierover als het zover is maar kunt dit ook volgen via de statuspagina van de bestelling

Ook voor andere meelezers die dit zien: Zo bekijk je de verwachte levertijd van je nieuwe iPhone

Let op: dit is een schatting. De daadwerkelijke leverdatum kan verschillen, afhankelijk van voorraad, levering vanuit Apple en het moment van je bestelling.

Deze pagina wordt iedere dinsdag bijgewerkt met nieuwe informatie.

3 reacties

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • September 26, 2025

Ik ben uberhaupt maar gestopt met de iPhone's preorderen, omdat het volgens mij altijd overal het zelfde feestje is. Heb er al meerdere geluiden over gehoord, wel echt flink balen voor je. Wat is de verwachte levertijd voor jou? Ik hoop voor je dat het niet al te lang hoeft te duren!

PJEM-Caelen
Topper
Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • September 26, 2025

Hier ook een pre order gedaan als ik de tabel met levertijden mag geloven zou het 1-2 weken duren. Nou 1 week is voorbij dus hoop dat ie ergens in de loop van volgende week geleverd wordt. Maar het zal wel net zijn als ik op vakantie ben tijdens de herfstvakantie en hem dus niet kan aannemen,  nu hoop ik dat kpn eens met concrete mededelingen komt in plaats van steeds door te  wijzen naar de pagina met levertijden, zeker nadat het al een week geleden is sinds launch.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 28, 2025

Hi ​@JJango en andere meelezers. 

Allereerst gefeliciteerd met de nieuwe aankoop. Ik kan me goed voorstellen dat je toetel zo snel mogelijk in huis wilt hebben. Zoals al wordt aangegeven zijn we afhankelijk van de levering hiervan, een pre-order houdt wel in dat het als eerste naar jou wordt opgestuurd wanneer we het binnen hebben. Je krijgt uiteraard bericht hierover als het zover is maar kunt dit ook volgen via de statuspagina van de bestelling

Ook voor andere meelezers die dit zien: Zo bekijk je de verwachte levertijd van je nieuwe iPhone

Let op: dit is een schatting. De daadwerkelijke leverdatum kan verschillen, afhankelijk van voorraad, levering vanuit Apple en het moment van je bestelling.

Deze pagina wordt iedere dinsdag bijgewerkt met nieuwe informatie.