Skip to main content

Hallo,

ik had 1 week geleden een probleem met de betaling. Dus ik had gebeld naar de klantenservice.

daardoor heb ik een bedrag gekregen van €15.00 die ik moet betalen.

ik ben hier niet blij mee en ik raad vanaf nu ook niet meer andere mensen aan om bij jullie te gaan aanmelden! Het is niet de bedoeling om mensen expres in de wachtrij te zetten en dan zo beroven!

ik was al jaren geregistreerd bij Telfort en heb nog nooit een probleem gehad. Ik ben al 3 maanden bij jullie en heb nu al 2 problemen gekregen.  Hoe kunnen we dit oplossen? 

ik hoop op zo snel mogelijk antwoord!

 

met vriendelijke groet,

Keram Samet 
 

Hoi @Keramdk 
Als je 0800 0402 belt dan bel je gratis met de KPN
Heb je een telefoon via de KPN dan kun je ook 1200 bellen geheel gratis.
Je hebt op internet gezocht naar het telefoonnummer van KPN en dan krijg je zo'n uitbuiter die er geld aan wil verdienen.
Je kunt ook op de site onder Service kijken.


Hoi @Keramdk en welkom op het forum! Wat de belkosten voor bellen met ons betreft kan ik het antwoord van @huistijger aanhouden:

Hoi @Keramdk 
Als je 0800 0402 belt dan bel je gratis met de KPN
Heb je een telefoon via de KPN dan kun je ook 1200 bellen geheel gratis.
Je hebt op internet gezocht naar het telefoonnummer van KPN en dan krijg je zo'n uitbuiter die er geld aan wil verdienen.
Je kunt ook op de site onder Service kijken.

We hebben een gratis nummer voor de klantenservice, dus als je met dit nummer belt maak je geen kosten. 

Daarnaast klinkt het alsof je nog een oplossing wilt voor de problemen die je tot nu toe hebt gehad als ik deze zin mag geloven

Ik ben al 3 maanden bij jullie en heb nu al 2 problemen gekregen.  Hoe kunnen we dit oplossen? 

Kun je hiervoor toelichten wat voor problemen er precies spelen? Ook wil ik je vragen om je forumprofiel aan te vullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant. Mocht het om je mobiele abonnement gaan, wil je dan het 06-nummer noteren waar het om gaat en in plaats van de geboortedatum de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN in je profiel zetten? De velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de KPN moderators op dit forum. Dan kan ik op onderzoek uit! 


Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.


Reageer