Skip to main content

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Dat kun je doen op verschillende manieren.

Klik naar eens op;

https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen.htm?campaignid=em:btl:cm:opzeggen:kc

 

 

samenvatting:

Hoe kan ik opzeggen?

Lees de punten onder "Belangrijk om te weten" goed door. Hier staan dingen die je moet weten voor je opzegt. Om je te helpen met opzeggen, hebben we je naam, geboortedatum en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer nodig.

Houd dit bij de hand als je wilt opzeggen.

Bel ons via 0800 - 0402

  • Elke dag gratis bereikbaar van 08.00 tot 22.00 uur.
  • Direct geregeld.
  • Bel met het nummer dat bij ons bekend is, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Bel ons

Gebeld worden

  • Vul je telefoonnummer in. Dit kan tussen 08.00 en 22.00 uur.
  • Je wordt binnen 1 uur teruggebeld. 
  • Direct geregeld. We bellen je met 0800 0402.

Bel me terug

 

 


Beste @Margarita 

Mogen we vragen waar je niet tevreden mee bent? En is het een nieuw of bestaande abonnement?


Nou om mijn frustratie uit te spreken….

Ik werd plat gebeld om ook mobiele telefoon bij kpn af te sluiten en dit heb ik uiteindelijk gedaan. Ik heb de nieuwe s10+ gekozen, daarbij zat een wireless charger en powerbank bij. Ik heb 1 november contact gehad en telefoon zou opgestuurd worden. Op 5 november is de telefoon afgeleverd en moest ik de codes invoeren voor de powerbank en wireless charger die meegeleverd waren. Dit was niet mogelijk omdat de actie maar tot 3 november duurde. Ik voel me dus gewoon genaaid en wil dus nu mijn abonnement beëindigen en weer terug naar mijn oude provider die ook met een hele mooie aanbieding kwam. En ik overweeg ook om mijn hele abonnement bij kpn op te zeggen


Hoe heb je het abonnement afgesloten, voor 1 of 2 jaar? Als ik zo naar de data kijk, dan ben ik bang dat je aan het abonnement vast zit van 1 of 2 jaar. 😔 En heb je het abonnement bij KPN afgesloten of via een andere site? 🤔 Ik probeer mee te denken namelijk. 😉


Ai, dat is een vervelend verhaal, zeker omdat ik zie dat er een misverstand is opgetreden. Dit was een promotieactie van Samsung met meerdere providers voor toestellen gekocht tot 3 november.

Maar registratie was nog mogelijk tot 18 november via de Samsung promotie site:  https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=NXB5E49A2299Z

Ik hoop dat Samsung en/of KPN hier nog iets aan kunnen (willen) doen, maar ik ben bang van niet.


Hoi Margarita, welkom op het forum! Jammer te horen dat het een en ander niet helemaal vloeiend is verlopen. Zoals RBxx al aangeeft, dit is een actie vanuit Samsung waarbij het gaat om toestellen verkocht tot 3 november. Jij hebt het toestel zeker voor die datum gekocht, je hebt daar immers op de 1e contact voor gehad. Je had dan vervolgens nog tot de 18e de tijd om de codes in te vullen. 

Je geeft aan graag het abonnement te willen opzeggen nu. Dat is helaas niet meer mogelijk. Je annuleringstermijn van 14 dagen gaat in op het moment dat je het toestel ontvangt. Dat betekent dat die inmiddels voorbij zijn. Maar, ik begrijp je gevoel in deze en wil dan ook graag kijken wat ik kan doen. Vul daarvoor je forumprofiel in en laat hier weten als je dat gedaan hebt. 

 

 


Hoi Margarita, welkom op het forum! Jammer te horen dat het een en ander niet helemaal vloeiend is verlopen. Zoals RBxx al aangeeft, dit is een actie vanuit Samsung waarbij het gaat om toestellen verkocht tot 3 november. Jij hebt het toestel zeker voor die datum gekocht, je hebt daar immers op de 1e contact voor gehad. Je had dan vervolgens nog tot de 18e de tijd om de codes in te vullen. 

Je geeft aan graag het abonnement te willen opzeggen nu. Dat is helaas niet meer mogelijk. Je annuleringstermijn van 14 dagen gaat in op het moment dat je het toestel ontvangt. Dat betekent dat die inmiddels voorbij zijn. Maar, ik begrijp je gevoel in deze en wil dan ook graag kijken wat ik kan doen. Vul daarvoor je forumprofiel in en laat hier weten als je dat gedaan hebt. 

 

Je hebt niet meer gereageerd, Margarita. Gezien de tijd die nu verder verstreken is kan ik hier nu ook helaas niets meer aan doen.Â