Skip to main content

Beste KPN, 

Ik heb afgelopen zaterdag een abbonement bij jullie afgesloten en gister al mijn simkaart binnen gekregen. Allemaal super top geregeld en heel snel. Ik vroeg me alleen af ik heb nu de nieuwe simkaart en ik heb service maar heb nog geen toegang tot bellen en internet. Ik heb nummerbehoud aangevraagd komt het daardoor dat ik niks kan gebruiken. En als dat daar door komt hoelang zou ik dan nog moeten wachten voordat die helemaal geactiveerd is? kan namelijk nu ook geen sms ontvangen voor de KPNID om mijn telefoon te koppelen.

 

Groetjes Tobias

Hi @Tobias0108, welkom op het forum. 

Dit klopt inderdaad. Als je nummerbehoud hebt aangevraagd zal de simkaart pas werken op de datum waarop je nummer wordt overgezet. Dat is meestal 1 maand in verband met je opzegtermijn bij je huidige provider, of iets langer wanneer je contract pas later afloopt. 

Dit kan ik voor je nakijken. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 


Tobias, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.