Skip to main content

Vandaag 04-01 nieuw abonnement ingegaan van 5 gb  in de app zijn er maar 2,9 van zichtbaar en zou de maand nog maar 17 dagen duren  

ik Dacht een maandabonnement afgesloten te hebben met 5 gb geen 17 dagen abbo met 2,9 gb

Hi @Paul vingerhoets, goed dat je je meldt met deze situatie. Klopt de weergave in de app inmiddels wel, of staat dit nog verkeerd? Mocht het nog niet goed staan, zou je dan jouw 06-nummer in het profiel kunnen plaatsen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je op onderzoek uit!


@Ron 

06 toegevoegd 

 

Gegevens in de app zijn niet veranderd alleen het aantal dagen tot nieuwe maand  nu nog 9 

 

wanneer begint een nieuwe maand eigenlijk aangezien mijn abbo op 4 januari is begonnen lijkt me begin van de maand 


Dank je wel voor het invullen van jouw 06-nummer. Onze bundels lopen van de eerste dag van de factuurperiode tot en met de laatste dag van deze periode. Als een abonnement start in een lopende factuurperiode, dan wordt de bundel naar rato berekend. In jouw geval loopt de factuurperiode tot en met de 22e van de maand. Omdat jouw abonnement is gestart op 4 januari, wordt het huidige bundel tegoed berekend vanaf 4 januari tot en met 22 januari. Als de nieuwe factuurperiode ingaat, zal je in de MijnKPN omgeving zien dat je 5GB data hebt. Heb ik hiermee enige duidelijkheid kunnen verschaffen? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag verder!


A en de begin van de factuurperiode staat gelijk aan de datum van afsluiten nieuw abbo niet de daadwerkelijke start van het abonnement na overname van het nr. 
 

mis alleen nog de husselkorting in het abonnement overzicht in de app neem aan dat die dan weer wel zichtbaar is op de afrekening via mobiel.nl zou ik 17,50 gaan betalen ipv de 20,€ die nu aangegeven wordt in de app. 


Dat klopt inderdaad. Wat betreft de Husselkorting, heb je de abonnementen aangemeld voor de voordelen van KPN Hussel? Mocht je dat nog niet gedaan hebben, dan kun je dat alsnog doen via de link. Zodra dit is verwerkt, ontvang je hier een bevestiging over en zijn de voordelen ook actief.