Skip to main content
Beantwoord

nieuw abonnement

  • March 13, 2020
  • 6 reacties
  • 58 keer bekeken

Ben al 3,5 week bezig om een abonnement af te sluiten maar wordt van alles belooft u wordt terug gebeld maar nee hoor, al 2x bezorg afspraken maar niks hoor klachten formulier ingevuld binnen 5 werkdagen nemen ze contact op maar nee hoor is nu al 9 werkdagen. Ik ben er klaar mee met KPN echt triest. 

Beste antwoord door Erik van KPN

Je hebt nog niet weer gereageerd, Stetes. Ik ga er vanuit dat het dan ook inmiddels gelukt is om het abonnement af te sluiten. Mocht je nog wel vragen hebben of een probleem ervaren hoor ik het graag.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 13, 2020

En welke rede geven ze dan op?? Het moet toch wel iets heel bijzonders zijn?!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 13, 2020

Ze zijn alle mails kwijt en ik heb alle mails naar ze toe gestuurd maar krijg geen reactie. 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 13, 2020

Maar wat zijn de problemen dan?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 13, 2020

Als jij het weet is het opgelost ik donderdag nog iemand van KPN gesproken en ik zou gisteren weergevend worden maar nog steeds niks. 


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • March 16, 2020

Welkom op het forum, Stetes. Ik begrijp dat je al enige tijd probeert een abonnement af te sluiten. Alleen verder is me nog niet duidelijk wat er nu aan de hand is. Kun je wat uitgebreider toelichten wat er er allemaal gebeurd is? Vul daarbij ook je forumprofiel in, dan kan ik hier vervolgens wat dingen nakijken.


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 19, 2020

Je hebt nog niet weer gereageerd, Stetes. Ik ga er vanuit dat het dan ook inmiddels gelukt is om het abonnement af te sluiten. Mocht je nog wel vragen hebben of een probleem ervaren hoor ik het graag.