Skip to main content

Ben al 3,5 week bezig om een abonnement af te sluiten maar wordt van alles belooft u wordt terug gebeld maar nee hoor, al 2x bezorg afspraken maar niks hoor klachten formulier ingevuld binnen 5 werkdagen nemen ze contact op maar nee hoor is nu al 9 werkdagen. Ik ben er klaar mee met KPN echt triest. 

En welke rede geven ze dan op?? Het moet toch wel iets heel bijzonders zijn?!


Ze zijn alle mails kwijt en ik heb alle mails naar ze toe gestuurd maar krijg geen reactie. 


Maar wat zijn de problemen dan?


Als jij het weet is het opgelost ik donderdag nog iemand van KPN gesproken en ik zou gisteren weergevend worden maar nog steeds niks. 


Welkom op het forum, Stetes. Ik begrijp dat je al enige tijd probeert een abonnement af te sluiten. Alleen verder is me nog niet duidelijk wat er nu aan de hand is. Kun je wat uitgebreider toelichten wat er er allemaal gebeurd is? Vul daarbij ook je forumprofiel in, dan kan ik hier vervolgens wat dingen nakijken.


Je hebt nog niet weer gereageerd, Stetes. Ik ga er vanuit dat het dan ook inmiddels gelukt is om het abonnement af te sluiten. Mocht je nog wel vragen hebben of een probleem ervaren hoor ik het graag.