Skip to main content
Beantwoord

Nieuw abonnement 4G doet het niet

  • January 3, 2020
  • 2 reacties
  • 121 keer bekeken

Bij de blackfriday heb ik een nieuwe abonnement aangeschaft en ook een nieuwe telefoon (iPhone 11), apart aangeschaft. Dit abonnement is bellen en sms’en en 20 GB 4G. Bellen en sms’en doet het prima, maar als ik de 4G aanzet doet hij het niet. In mijn kpn app staat er dat ik niks heb verbruikt van mijn 4G. Hoe kan dit.

 

ps. Ik ben overgestapt van t-mobile naar kpn en dat is vandaag overgezet (2 januari 2020)

Beste antwoord door Inge Timmermans

Het is me al gelukt 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • January 3, 2020

Het is me al gelukt 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hallo @Inge Timmermans, welkom! Goed om te lezen dat het je inmiddels gelukt is! Veel plezier van je abonnement! :-)