Skip to main content

Vorige maand een abonnement afgesloten bij kpn. Vandaag is de dag dat mijn nummer over geplaatst gaat worden van mijn vorige provider naar kpn. 
Nu had ik mijn product (telefoon) gekoppeld via de kpn app en zag ik dat ik maar 9 gb had ipv. 20. Ik heb namelijk 10 gb besteld met daarnaast +10 gb wat uitkomt op 20 dit door de husselkorting die ik hoor te ontvangen, maar helaas. Iemand ervaring? 

Nog even geduld. Na vandaag ben je officieel KPN klant en pas dan gaan de dubbele MB's in. Op dit moment laat de KPN app zien dat je recht hebt op 10 Gb minus 1 GB voor de paar dagen die we in september al voorbij zijn. 

 

Even voor mijn nieuwsgierigheid: Waarom zou je dubbele MB's krijgen bij een 10GB abonnement? Dat is geen voordeel van Hussel, maar een oude voorwaarde van KPN Compleet. Als je nu een nieuw mobiele abonnement hebt krijg je toch geen dubbele MB's?


Bedankt voor je reactie Ward.

Dit is mij verteld destijds en het staat vermeld op de site. Wij thuis hebben kpn compleet en zou ik daar dus recht op hebben. Dus even afwachten inderdaad. 


Ik meen inderdaad gezien te hebben dat dat tot 31 augustus een actie was bij de mobiele abonnementen. En je hebt voor 1 september afgesloten dus…. I.i.g. zie ik het nu niet meer bij de mobiele abonnementen vermeld staan.
https://www.kpn.com/shop/mobiel/sim-only/

 

kpn compleet en zou ik daar dus recht op hebben

Dit klopt niet. Bij de Hussel abonnementen geldt de hussel-verdubbeling niet meer. Je krijgt dan alleen € 5 korting op je Hussel abonnement.


Mmhhh. Is dat niet gek? 3-8-2020 heb ik namelijk mijn bestelling doorgegeven...


Hey @TobiasT, welkom hier! We hebben op het moment een actie lopen op het 10GB abonnement dat je daar 10GB bij krijgt. Ik neem aan dat dit ook is wat jij bedoelt? Dat zou dan ook gelijk actief moeten zijn. Wel heb je dan, wat Ward beschrijft, dat je naar rato data krijgt voor deze eerste maand. Maar dan zou je op een 18GB ofzo moeten uitkomen. Wil je jouw forumprofiel invullen? Laat even weten als je dat gedaan hebt, dan kijk ik het na. 

 

 


Oh, de actie loopt nog. Helemaal over dat groene regeltje heengekeken….