Skip to main content
Gisteren heb ik 1x nieuw mobiel abonnement afgesloten, en betaal ik aansluitkosten ( geen probleem)

In April volgt straks overstap naar alles in 1 pakket glasvezel Kpn ( einde contract periode Ziggo).



Begin juli zijn 2 abonnement ook vrij om over te stappen, hiervoor zou ik dan 2x 25 euro aansluitkosten moeten betalen.



Vraag: is het ook mogelijk dat er korting wordt verleend als je meerdere abonnementen tegelijkertijd afsluit ?
Goedemiddag Maikel, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Wat leuk om te lezen dat je overstapt naar de familie van KPN 🙂 Zowel met je vaste diensten als mobiele abonnementen, super! Lekker genieten van KPN Compleet 😉 Wat betreft je vraag, bij een aanvraag van 2 of meerdere mobiele overstappen kunnen we hier uiteraard naar kijken. Het is nog niet zover, maar als juli het einde van je abonnement is kan je wel 4 maanden van te voren al een overstap aanvragen. Wat ik ook kan regelen, is dat een collega even telefonisch contact met je opneemt om het een en ander door te spreken. Is dat iets wat je fijn lijkt? Zo ja, dan ontvang ik graag je 06-nummer, en postcode + huisnummer. Dit kan je doen door het in te vullen in jouw Forum profiel. Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators 😉
Contact is nog niet nodig, ik neem tzt wel weer contact op. Was benieuwd naar de mogelijkheid

Reageer