mobiel abonnememijnnt werkt niet. Dat zou vandaag ingaan. Jullie laten wel mijn oude provider afsluiten maar vervolgens kennen jullie mijn nieuwe abonnement niet. Wat een K*tbedrijf zeg!!!
Hoi
Welkom op de community van KPN.
Ik begrijp uit je woorden, dat je met nummerbehoud bent overgestapt van een andere mobiele provider naar KPN, maar dat de simkaart niet werkt.
Heb je de ontvangen fysieke simkaart wel eerst geactiveerd?
Zo nee, dan kun je dat alsnog doen via de volgende pagina (link): Simkaart activeren
Stop na het activeren van je simkaart, de simkaart in je smartphone en hij zou het moeten doen.
Werkt hij dan nog niet, ga dan morgen (zaterdag) even langs bij een (link) KPN Winkel bij jouw in de buurt, dan zal een KPN medewerker van de winkel er alsnog voor zorgen dat je al bellend de winkel verlaat.
Dit is tevens de snelste optie, om het probleem op te lossen!
Hoi Michel,
Dankjewel voor je reactie, erg fijn.
Ik heb de simkaart 1 aug al geactiveerd.
Afgelopen woensdag en SMS gehad dat het vandaag tussen 11 en 13 u in zou gaan.
Dat ik moest wachten tot mijn oude provider niet meer werkte en dan pas de simkaart van KPN in mijn telefoon moest doen.
Dat allemaal gedaan hebbende was mijn abonnement ineens niet bekend bij KPN!
Ik ben er nu al klaar mee en overweeg om alles terug te draaien, ook het tv abonnement!!!
Jammer dat het zo start maar ik heb hier echt geen goed woord voor over.
Morgen ga ik inderdaad even bij de KPN winkel langs. Hopelijk kunnen zij wel iets doen want en mail sturen naar KPN kan ook al niet.
Wat een onzin, ze kunnen mij verdomme toch ook mailen!!!
Het is wel duidelijk denk ik, nogmaals nu al klaar met dit k*tbedrijf!!!!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.