Skip to main content

Op het moment is de looptijd van twee jaar al een tijd verstreken van de huidige abonnementen. Nu heb ik een actie bij de mediamarkt gezien waar ik graag gebruik van zou maken. Deze is alleen geldig als je nog geen abonnement bij de KPN hebt. Dit heb ik dus wel, maar deze kan ik elk moment opzeggen. Moet ik nu eerst mijn abonnement opzeggen om vervolgens weer een nieuw abonnement af te sluiten of kan ik direct het nieuwe abonnement afsluiten en wordt dit dan automatisch overgezet? En hoe zit het met de huidige maand; moet ik dan deze maand dubbel betalen? Het betreft de volgende telefoonactie: https://telefoonabonnementen.mediamarkt.nl/product/samsung-galaxy-s20-fe-5g-128gb-blauw-14641?abonnement=10304-10468-12146-13354-14641 i.c.m. een abonnement van 5 GB en 150 min/sms. Bij deze telefoon is er een prijsverschil tussen verlengen (408 euro) en nieuw abonnement afsluiten (360 euro).

Alvast bedankt voor de reactie!

Simpel. Die actie kan je geen gebruik van maken.

Deze is alleen geldig als je nog geen abonnement bij de KPN hebt. Dit heb ik dus wel, maar deze kan ik elk moment opzeggen. Moet ik nu eerst mijn abonnement opzeggen om vervolgens weer een nieuw abonnement af te sluiten of kan ik direct het nieuwe abonnement afsluiten en wordt dit dan automatisch overgezet?

De opzegtermijn is 1 maand. Zeg je dus vandaag op dan loopt je abo t/m 4 april. Verder moet je bij KPN (en anderen) een half jaar geen klant zijn om aangemerkt te worden als nieuwe klant. En na 4 oktober….
En…. je raakt je nummer kwijt!

Ze krijgen wsl extra bonus bij aanbrengen nieuwe klanten bij KPN.


Simpel @PeterG Is het niet, als @Linda170568 een nieuw abonnement afsluit bij MM kan ze gewoon gebruik maken van de aktie, alleen je oude nummer behouden word een dingetje, misschien lukt nummerbehoud maar ik denk het niet, maar dan kun je bijvoorbeeld een pre-paid bij simyo afsluiten met nummerbehoud en na een maand weer terug naar KPN.