Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem, in juli al bericht ontvangen dat mijn nummer vandaag over gezet wordt van VF naar KPN. Nieuwe Kpn simkaart erin gedaan, maar geen mobiel, data of SMS. Niet handig als je op vakantie in Andorra bent!

Een uur met KPN aan de lijn gehangen, simkaart is actief en toch werkt het niet. Op advies KPN net mobiel minimaal half uur uit gezet, dan zou het allemaal moeten werken

helaas.…

Enige wat KPN kan doen is na vakantie nieuwe sim kaart sturen... lekker dan

Goedemorgen @Real Pummie en welkom hier op ons forum, al is de aanleiding natuurlijk niet zo fraai. 

Dat is een hele zure situatie, zelf zou ik hier ook ontzettend van balen. Ik ben bang dat ik je niet van een ander antwoord kan voorzien dan je eerder hebt gekregen maar wil natuurlijk wel graag voor je kijken of ik een mogelijkheid zie om dit nu meteen voor je te fixen. Om te kijken of nog iets hierin kan betekenen, wil ik je vragen om je forumprofiel in te vullen en zou je een seintje kunnen geven zodra je dit hebt gedaan?


Goedemiddag @JanZ_ , dankjewel voor je antwoord. Ik ben inmiddels weer terug in NL, nadat de mobiel een tijd uit geweest was kon ik wel bellen en SMS-en, maar geen data in Andorra. Ik heb automatisch netwerk herkennen aan- en uit gezet. Handmatig gekozen, helaas geen resultaat.  Ook weer andere kant op, helaas zonder resultaat. 

Zodra ik de grens met Spanje en later Frankrijk over ging, had ik wel data. Het lijkt dus echt een Andorra probleem.

Ik heb mij gered met de hotspot van een ander, en wifi mogelijkheden, maar voor bankzaken gebruik ik liever mijn eigen data. Volgend jaar staat Andorra weer voor langere tijd op de planning, fingers crossed dat het dan goed gaat. Nogmaals lijkt het wel een Andorra probleem, want mijn kinderen hadden het vorig jaar ook met data.


Goedemiddag @JanZ_ , dankjewel voor je antwoord. Ik ben inmiddels weer terug in NL, nadat de mobiel een tijd uit geweest was kon ik wel bellen en SMS-en, maar geen data in Andorra. Ik heb automatisch netwerk herkennen aan- en uit gezet. Handmatig gekozen, helaas geen resultaat.  Ook weer andere kant op, helaas zonder resultaat. 

Zodra ik de grens met Spanje en later Frankrijk over ging, had ik wel data. Het lijkt dus echt een Andorra probleem.

Ik heb mij gered met de hotspot van een ander, en wifi mogelijkheden, maar voor bankzaken gebruik ik liever mijn eigen data. Volgend jaar staat Andorra weer voor langere tijd op de planning, fingers crossed dat het dan goed gaat. Nogmaals lijkt het wel een Andorra probleem, want mijn kinderen hadden het vorig jaar ook met data.

Geen probleem @Real Pummie, dat is het minste wat je mag verwachten!

Ik zet dit signaal wat betreft Andorra door maar of het echt aan Andorra ligt, durf ik niet met zekerheid te zeggen. Het zou ook daar gewoon 'moeten' werken al was jouw ervaring duidelijk anders. Het is ook niet iets wat we heel vaak tegenkomen (dat het specifiek in Andorra niet werkt). Heb je toen je daar was ook eens een andere netwerkprovider geprobeerd? Dat wil wel eens helpen!Â