Skip to main content
Beantwoord

Nieuw abonnement, maar kan niet bellen

  • April 3, 2020
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Heb nieuw abonnement bij kpn voor mobiel. Vandaag kaartje erin gedaan maar kan niet bellen. Wel watsupbellen

Beste antwoord door Cuijk

Lieve Marcia. Kreeg gisterren avond bericht op mobiel en toen was alles ok. Dank je voor de reactie

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Cuijk, welkom! Wat een slechte start :-(. Heb je de boel inmiddels aan de praat? Het uit en aan zetten van je toestel kan hierin werken. Wil je anders je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat even weten dat dat je dat gedaan hebt, dan help ik je er graag bij. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • April 4, 2020

Lieve Marcia. Kreeg gisterren avond bericht op mobiel en toen was alles ok. Dank je voor de reactie


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Wat fijn :-). Bedankt dat je het nog even liet weten en veel plezier ervan!