Skip to main content

Hallo,

gisteren ben ik over gestapt naar jullie. Heb toen de iPhone XS gold besteld. Er werd mij verteld aan de telefoon dat deze vandaag geleverd ging worden, nu kreeg ik een sms’je met daarin wij hebben uw toestel met bestelnummer ARMOR-1154511-1 helaas tijdelijk niet op voorraad.  Wanneer kan ik mijn telefoon dan ongeveer verwachten? Baalde wel een beetje omdat het gister verteld werd dat ik hem vandaag zou krijgen en mijn huidige toestel aardig kapot is😂..

groetjes mercedes

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Goedenavond @Mercédes raats, welkom op het Forum!

Indien het om de iPhone XS gold 64GB  gaat dan heb ik denk ik slecht nieuws.. Al weet ik niet of jouw order hier al bij zit, maar deze wordt niet meer geleverd. Om het nog even te controleren heb ik wat extra gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Dan ga ik even kijken of jouw toestel nog komt of dat je misschien een ander moet gaan uitkiezen.


@Mercédes raats ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Is het duidelijker geworden na mijn bericht of kan ik nog iets voor je betekenen hierin?


Reageer